Gå til innhold

Kondomer såå viktig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke enig i at klamydia er ille.

Det går som sagt over etter at man har dytta i seg 2 piller.

Man skal tross alt gå med det ekstremt lenge før det kan utgjøre noen fare (som sterilitet).

En kraftig influensa er langt verre.

Det er ofte sånn at man ikke har noen symptomer på clamydia,da kan man gå med dette i ekstremt lang tid med fare for å bli steril.

Hva som er værst av herpes og clamydia,kan jeg ikke uttale meg om.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Åsemor

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mistera

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men faren for at en i det hele tatt skal måtte leve med den frykten er ekstremt liten.

De fleste som lever i risikosonen sjekker seg tross alt i ny og ne.

Men kanskje man ikke trodde at man var i risikosonen, og det ikke ble oppdaget før rutinesjekk 3 år etter?

Uansett - alt av kjønnssykdommer er noe herk, og det er MYE bedre å bruke kondomer inntil man er sikker på at de vil ha bare den andre som partner, og man da har sjekket seg.

End of discussion. Kan vi ikke finne på noe annet å snakke om? Det er alt for lite som skjer på internett halv to midt på natta.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men kanskje man ikke trodde at man var i risikosonen, og det ikke ble oppdaget før rutinesjekk 3 år etter?

Uansett - alt av kjønnssykdommer er noe herk, og det er MYE bedre å bruke kondomer inntil man er sikker på at de vil ha bare den andre som partner, og man da har sjekket seg.

End of discussion. Kan vi ikke finne på noe annet å snakke om? Det er alt for lite som skjer på internett halv to midt på natta.

Hvis du gikk med det i 3 år er jo det utrolig lenge, men på den annen side er det jo - i etterpåklokskapens ånd - jævla urutinert å gå inn i et forhold hvor en eller begge parter tidligere har hatt ubeskyttet sex, uten å teste seg.

De fleste merker det også fysisk når det går lang tid, og 3 år er ekstremt.

Jupp, vi kan godt sette sluttstrek her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ofte sånn at man ikke har noen symptomer på clamydia,da kan man gå med dette i ekstremt lang tid med fare for å bli steril.

Hva som er værst av herpes og clamydia,kan jeg ikke uttale meg om.

Jeg vet, men symptomer eller ikke symptomer: Lever man i risikosonen, altså hvis man har hatt ubeskyttet sex, så sjekker meg seg selvfølgelig i ny og ne, og i hvert fall før man går inn i et forhold med noen.

Det er da veldig vanlig? I hvert fall har jeg inntrykk av at det er veldig vanlig.

For øvrig kommer ofte symptomene før eller senere.

Skrevet

Jeg vet, men symptomer eller ikke symptomer: Lever man i risikosonen, altså hvis man har hatt ubeskyttet sex, så sjekker meg seg selvfølgelig i ny og ne, og i hvert fall før man går inn i et forhold med noen.

Det er da veldig vanlig? I hvert fall har jeg inntrykk av at det er veldig vanlig.

For øvrig kommer ofte symptomene før eller senere.

Det burde i allefall være vanlig.Men om det er det...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det burde i allefall være vanlig.Men om det er det...

Jeg får inntrykk av at det er det, men om de jeg kjenner er mer fornuftige enn folk flest vites ikke.

Gjest usj og æsj!
Skrevet

Vel, man får selfølgelig mene hva man vil. Men mener du virkelig at det å ha en slik forakt for partnerens kroppsvæsker er ok, sundt og normalt?

".........................."

Ser ikke helt problemet ditt jeg....Det er ikke akkurat som at jeg får hetta om jeg får sæd på meg, men synes det er et klin for å få det bort! Så derfor hadde det vært greit med kondom, for da vet man hvor alt klinet er hen! Er det usunt å synes at sæd er noe klin?? Synes ikke jeg!

Gjest Vær trygg
Skrevet

Vel, man får selfølgelig mene hva man vil. Men mener du virkelig at det å ha en slik forakt for partnerens kroppsvæsker er ok, sundt og normalt?

".........................."

Synes du det er like stas med din partners (hvis du har) mensvæske som hun synes om din sperm?

Gjest men hallo da
Skrevet

"Sæden inne i skjeden kan man enkelt tømme i do, ved å knipe igjen og så sette seg å tisse. Verre er det ikke.."

Prøv dèt,etter flere barnefødsler du.

Hørt om knipeøvelser? Så slaskete trenger ikke fitta bli da, om en ikke bare gir F...

Gjest trjrjt
Skrevet

Jeg syns spermen gjør seg bedre på magen/puppene mine enn inni meg.

Og nei, du trenger sikkert ikke mitt syn på suging, men for de som har god hukommelse kan sikkert fortelle deg at jeg har fortalt historier som omhandler sæd i øyet, og det var selvfølgelig fordi jeg ikke ville svelge.

Håper for din skyld du er 14 eller yngre. For man kan da ikke være voksen og sexuell aktiv å ha sånt syn på sæd? Æsjebaæsj liksom..?

Gjest sedgh
Skrevet

Tømme i do! Høres ut som at det kom fra en bøtte eller noe! Til opplysning, så tisser man ut av et annet hull, og det som er langt oppi, vil ikke komme ut av den grunn! Jeg skjønner godt Åsemor jeg! Synet også det er noe klin! Men det er ikke sånn at jeg sier til sambo at han ikke får lov til å sprute i meg eller no! Men suge, får han meg veldig veldig sjelden til å gjøre, og da er det bare litt jeg gjør det!

Det renner jo ut når man setter seg ned på do da, herregud det er da ikke flere liter der inne. Tørker man seg da etterpå renner det da ikke noe mer.

Gutten din savner sikkert å bli sugd noe enormt, de fleste gutter rådigger det.

Skrevet

Synes du det er like stas med din partners (hvis du har) mensvæske som hun synes om din sperm?

Nå er du dum. Du kan ikke sammenligne sperm og mensvæske. Hvis vi menn hadde blødd ut av pikken, så kunne man sammenligne det med mens, men det gjør vi ikke. Men alle andre væsker kvinnekjønnet produserer normalt synes jeg er stas, ja.

"............................"

Skrevet

Ser ikke helt problemet ditt jeg....Det er ikke akkurat som at jeg får hetta om jeg får sæd på meg, men synes det er et klin for å få det bort! Så derfor hadde det vært greit med kondom, for da vet man hvor alt klinet er hen! Er det usunt å synes at sæd er noe klin?? Synes ikke jeg!

Det er da ikke jeg som har et problem. Det er du som føler avsky for din samboers sperm, og det synes jeg høres ganske tragisk ut. Men jeg nekter deg jo heller ikke å være sånn.

"......................."

Gjest Vær trygg
Skrevet

Nå er du dum. Du kan ikke sammenligne sperm og mensvæske. Hvis vi menn hadde blødd ut av pikken, så kunne man sammenligne det med mens, men det gjør vi ikke. Men alle andre væsker kvinnekjønnet produserer normalt synes jeg er stas, ja.

"............................"

Fint at du presiserer hva du egentlig mener, nemlig at det å akseptere kroppsvæsker hos partneren bør være mer selvfølgelig for kvinner enn for menn.

Ditt forrige innlegg kunne forlede oss til å tro at dette bør være likt begge veier.

Skrevet

Fint at du presiserer hva du egentlig mener, nemlig at det å akseptere kroppsvæsker hos partneren bør være mer selvfølgelig for kvinner enn for menn.

Ditt forrige innlegg kunne forlede oss til å tro at dette bør være likt begge veier.

"Fint at du presiserer hva du egentlig mener, nemlig at det å akseptere kroppsvæsker hos partneren bør være mer selvfølgelig for kvinner enn for menn."

Jeg ba deg vel om ikke å være dum, men det hjalp tydeligvis ikke.

Du kan IKKE sammenligne mens med kjønnsvesker, punktum! Hvis du ikke fatter det, så er det lite håp for deg.

Når det gjelder kjønnsvæsker, så er dette slefølgelig likt for begge kjønn - altså individuellt. Jeg har sagt hva jeg personlig synes, uten at det er noen mal.

Men la meg gjenta: du kan IKKE sammenligne mensblod og sperm. Det første er "avfall", mens det siste er kjønnsvæske. Desverre er det vanskelig å sammenligne mannlige og kvinnelige kjønnsvæsker med mindre kvinnen ejakulerer.

"..........................."

Gjest Vær trygg
Skrevet

"Fint at du presiserer hva du egentlig mener, nemlig at det å akseptere kroppsvæsker hos partneren bør være mer selvfølgelig for kvinner enn for menn."

Jeg ba deg vel om ikke å være dum, men det hjalp tydeligvis ikke.

Du kan IKKE sammenligne mens med kjønnsvesker, punktum! Hvis du ikke fatter det, så er det lite håp for deg.

Når det gjelder kjønnsvæsker, så er dette slefølgelig likt for begge kjønn - altså individuellt. Jeg har sagt hva jeg personlig synes, uten at det er noen mal.

Men la meg gjenta: du kan IKKE sammenligne mensblod og sperm. Det første er "avfall", mens det siste er kjønnsvæske. Desverre er det vanskelig å sammenligne mannlige og kvinnelige kjønnsvæsker med mindre kvinnen ejakulerer.

"..........................."

Det var DU og ingen andre som snakket om "kroppsvæsker. Som sagt, takk for presisieringen. Skal tro hvem som er dum her?

Skrevet

Det var DU og ingen andre som snakket om "kroppsvæsker. Som sagt, takk for presisieringen. Skal tro hvem som er dum her?

Du gir deg rett og slett ikke, heh? Jeg som snakket om? Diskusjonens utgangspunkt, etter komdomspørsmålet, var da vitterlig sperm. Og hvis ikke det er en kroppsvæske, så vet ikke jeg. Skjønner du fortsatt ikke at du ikke kan sammenligne sperm og mensblod? Akkurat som du ikke kan sammenligne vulvanektar og urin?

"........................"

Gjest Vær trygg
Skrevet

Du gir deg rett og slett ikke, heh? Jeg som snakket om? Diskusjonens utgangspunkt, etter komdomspørsmålet, var da vitterlig sperm. Og hvis ikke det er en kroppsvæske, så vet ikke jeg. Skjønner du fortsatt ikke at du ikke kan sammenligne sperm og mensblod? Akkurat som du ikke kan sammenligne vulvanektar og urin?

"........................"

så hissig..

Det er du som har problemer med takle menstruasjonsvæske.. hvorfor?

Skrevet

så hissig..

Det er du som har problemer med takle menstruasjonsvæske.. hvorfor?

Jeg er ikke hissig i det hele tatt.

Og hvor har du det fra at jeg har problemer med å "takle" menstruasjonsblod? Du vrir diskusjonen over på noe helt annet. Jeg sier ganske enkelt at du ikke kan sammenligne de to tingene, og det bør du bare ganske enkelt akseptere. Det er ikke snakk om synsing - det er to fysisk, kjemisk, biologisk og vitenskapelig forskjellige ting.

Gjest usj og æsj
Skrevet

Det er da ikke jeg som har et problem. Det er du som føler avsky for din samboers sperm, og det synes jeg høres ganske tragisk ut. Men jeg nekter deg jo heller ikke å være sånn.

Har ikke sagt at jeg føler avsky! Det er noe helt annet enn at jeg synes det er noe kliss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...