Gå til innhold

Kondomer såå viktig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sagt at jeg føler avsky! Det er noe helt annet enn at jeg synes det er noe kliss!

Hehe. Vel, når du bruker uttrykk som "usj", "æsj", "svineri" etc., så er det ganske nærliggende å tenke avsky.

"........................."

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• Åsemor

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mistera

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men mens herpes er et helvete som man ofte aldri blir kvitt (det kommer an på hvilken grad av herpes man får), så blir man kvitt klamydia med et par piller.

Og faren for å få hiv er ekstremt liten, selv om man puler noen med hiv.

Mange som har klamydia, og særlig menn har få eller ingen symptomer, og vet derfor ikke om at de HAR klamydia. Hvis de ikke tester seg da, selvsagt. Faren med klamydia er jo særli i det at man kan ha det og ikke merke det, men allikevel få alvorlige komplikasjoner. Det er en forholdsvis utbredt årsak til ufrivillig barnløshet/sterilitet.

Skrevet

Håper for din skyld du er 14 eller yngre. For man kan da ikke være voksen og sexuell aktiv å ha sånt syn på sæd? Æsjebaæsj liksom..?

Gosj. Jeg er nok til din informasjon litt eldre enn 14, og hvor har jeg sagt at det er æsjebæsj? Syns det er klissete og sølete når jeg får det inni meg, men gjør ingenting ut av det. Men, nå som vi endelig har klart å lage barn, er jeg glad for at vi kan variere litt mer, og heller få det spruta utover f.eks puppene.

Men hvis du viser meg at jeg har sagt at det er skikkelig kvalmt og æsjebæsj med sæd, så får jeg vel heller gå og si at jeg ikke mente det, men jeg finner det ikke i farten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...