Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

kanskje det er noen som har vært bort i samme problemet ?

Jeg skulle sparke til fotballen i går kveld og traff ikke skikkelig og dermed gikk sparket mest i løse luften. Jeg kjente med engang at kneet ikke likte det i det hele tatt og det er fortsatt ikke bra (dagen etter).

Det jeg lurer på er om noen vet om dette er alvorlig og om jeg burde la være å trene på et par dager?, eller er det en "uskyldig" strekk som vil forsvinne av seg selv etter en tid.

Noen som med erfaring?

Takk på forhånd for svar!

:)

Fortsetter under...

trener1365380399

Hei lille monk. I utgangspunktet sier jeg til mine spillere at er de i tvil drar de til legevakten og får en sjekk. Er JEG ikke i tvil sender jeg de til legevakten og det er en grei regel. Er man i tvil dra til legevakten og ta et røntgen bilde ikke fastlegen det blir bare en ekstra utgift. Ved videre behandling sier jeg til spillerne mine at da kan de prate med han eller så blir utgiftene dekt av forsikringen og da er det NIMI som er tingen.

I kneet er det en haug med leddbånd, fester og dupeditter som kan gå i stykker. Men etter bare en dag synes jeg det ikke er grunn til bekymring enda. Du skriver ikke om kneet ditt er hovent eller hvordan smerten arter seg. Det er en del tester en kan ta selv med hjelp av en kamerat eller foreldre, men da må man vite hva man ser etter. Jeg har kjøpt meg den nye boken "idretts-skader" den koster det "hvite ut av øya" men er meget god.

Hei lille monk. I utgangspunktet sier jeg til mine spillere at er de i tvil drar de til legevakten og får en sjekk. Er JEG ikke i tvil sender jeg de til legevakten og det er en grei regel. Er man i tvil dra til legevakten og ta et røntgen bilde ikke fastlegen det blir bare en ekstra utgift. Ved videre behandling sier jeg til spillerne mine at da kan de prate med han eller så blir utgiftene dekt av forsikringen og da er det NIMI som er tingen.

I kneet er det en haug med leddbånd, fester og dupeditter som kan gå i stykker. Men etter bare en dag synes jeg det ikke er grunn til bekymring enda. Du skriver ikke om kneet ditt er hovent eller hvordan smerten arter seg. Det er en del tester en kan ta selv med hjelp av en kamerat eller foreldre, men da må man vite hva man ser etter. Jeg har kjøpt meg den nye boken "idretts-skader" den koster det "hvite ut av øya" men er meget god.

Takk for gode råd!

Jeg skal la være å trene også idag så får jeg se på fredag. Kneet er ikke hovent, men jeg merker det temmelig godt ennå. Det kjennes litt ut som om jeg helst ikke vil rette ut foten fordi kneet hviler litt mer når foten er litt bøyd.

Skal ta ditt råd og oppsøke lege om det ikke går over.

Hilsen

lille monk

trener1365380399

Takk for gode råd!

Jeg skal la være å trene også idag så får jeg se på fredag. Kneet er ikke hovent, men jeg merker det temmelig godt ennå. Det kjennes litt ut som om jeg helst ikke vil rette ut foten fordi kneet hviler litt mer når foten er litt bøyd.

Skal ta ditt råd og oppsøke lege om det ikke går over.

Hilsen

lille monk

Ikke vendt for lenge og praktiser CRIE hver gang du får en skade. Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...