amber sun Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Vi planlegger tur, og muligens med Kilroy. Men vi skjønner ikke hva disse to begrepene betyr (engelsk katalog...): Independent og Intrepid original - - Dette er altså typer reiser; rundturer. Men er det sånn at en reiser alene og melder seg på utflukter, eller er det en gruppe som reiser sammen? Noen som har vært med på dette, og skjønner hva det er snakk om? Kanskje jeg burde skjønner det, men jeg klør meg i hue og er like klok *sukk* Skal til reisebyrå og høre med dem, men kunne jo vært greit å vite litt mer ikveld også, siden vi sitter her med bordet _fullt_ av reisekataloger... 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Independent betyr jo uavhengig, så da er man vel "on your own"...? 0 Siter
MsSophie Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Intrepid adj uforferdet, uredd, uforsagt, ikke skjelven original adj opprinnelig, original- adj original, nyskapende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.