Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, ikke skummelt. Har truffet en doler irl og det var bare hyggelig.

Men det er litt pinlig å surre bort tid her...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

29

• favn

13

• Pappa Bjørn

9

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det det var interessant og selvsagt noe skremmende. Når man tenker på hvilke utsagn og debatter som foregår her inne....

Sett at jeg tar meg en bytur og går på bussen med datteren min. På den bussen kan det altså være flere som ønsker analsex, eller i det minste en god debatt om dette, det er noen hysteriske mødre lenger bak som mener jeg er så til de grader uansvarlig og uskikket som forelder siden jeg har tatt med en 4-åring på bussen uten hjelm, ja eller noen som mener mitt solbelekte hår kan virke støtende på alle med burka og at det oser av arisk fiksering av meg og min bleke hud.

Mygoodness, jeg tror jeg holder meg hjemme i dag.

For å ikke snakke om alle som lurer på om du gir datteren din nugatti på brødskiva;o)

Gjest lei av deg flisa
Skrevet

Gledessprederen!!

Godt det er sånne som deg her.

Ha en fin dag, du også.

kan ikke skjønne at det skal være så ille det som jeg skrev.Flisa skriver ofte ironisk og frekt til andre så får hun tåle det samme selv.

Skrevet

Det det var interessant og selvsagt noe skremmende. Når man tenker på hvilke utsagn og debatter som foregår her inne....

Sett at jeg tar meg en bytur og går på bussen med datteren min. På den bussen kan det altså være flere som ønsker analsex, eller i det minste en god debatt om dette, det er noen hysteriske mødre lenger bak som mener jeg er så til de grader uansvarlig og uskikket som forelder siden jeg har tatt med en 4-åring på bussen uten hjelm, ja eller noen som mener mitt solbelekte hår kan virke støtende på alle med burka og at det oser av arisk fiksering av meg og min bleke hud.

Jeg har attpåtil dratt for gardinene...og kledd meg i svart! *STORE FORSKREMTE ØYER*

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg har attpåtil dratt for gardinene...og kledd meg i svart! *STORE FORSKREMTE ØYER*

Ja, polakkene som henger å dingler i sørveggen din kan faktisk være utvekslingsdolere.*L*

Skrevet

kan ikke skjønne at det skal være så ille det som jeg skrev.Flisa skriver ofte ironisk og frekt til andre så får hun tåle det samme selv.

Du skal lete lenge før du finner noen som svarer mindre ironisk og frekt enn flisa.

100% skivebom!

Skrevet

Eller kona mi som er grådig lei av at jeg tar med meg nye samtaleemner fra DOL over i sofakroken?

I dag tidlig tok jeg meg selv i å finne en bomullsdott på badet som skulle vært kastet -og dette var mens jeg pusset tennene, og så GIKK JEG MED tannbørsten i munn' - ut fra badet, gjennom stua (!) og inn på kjøkkenet for å kaste dotten. På vei tilbake, støtte jeg på gubben og aldeles forskrekket utbrøt jeg: " Nå er jeg en sånn som en DOL'er syn var så ekkelt - jeg pusser tenna mens jeg vandrer rundt!!!" - Gubben så på meg, ristet trist på hodet og sa; "Ja, det mennesket kunne ikke du ha bodd sammen med, -TENK på det".

Vi var rystet!

Molly Mandy
Skrevet

Ok, jeg så vel bare det humoristiske i innlegget hennes og kjente meg godt igjen i det hun skrev. Derfor har jeg alltid vært anonym på nett.

Syns ikke det var så mye å kjefte for.

Skrevet

Noen av oss lever dobbeltliv i den virkelige verden også, så du vet egentlig aldri.

Alt er igrunn skummelt når man tenker litt etter, så det kan være like greit ikke å tenke.

Jeg blir som regel ikke beskyldt for det heller! *LOL*

Skrevet

I dag tidlig tok jeg meg selv i å finne en bomullsdott på badet som skulle vært kastet -og dette var mens jeg pusset tennene, og så GIKK JEG MED tannbørsten i munn' - ut fra badet, gjennom stua (!) og inn på kjøkkenet for å kaste dotten. På vei tilbake, støtte jeg på gubben og aldeles forskrekket utbrøt jeg: " Nå er jeg en sånn som en DOL'er syn var så ekkelt - jeg pusser tenna mens jeg vandrer rundt!!!" - Gubben så på meg, ristet trist på hodet og sa; "Ja, det mennesket kunne ikke du ha bodd sammen med, -TENK på det".

Vi var rystet!

Vandre rundt og pusse tenner... det gjør jeg stort sett alltid. Er det fælt? Hm

Skrevet

Ja, polakkene som henger å dingler i sørveggen din kan faktisk være utvekslingsdolere.*L*

ja det kan de! *UÆÆÆ*

Skrevet

Det påstås - her på DOl, ja!

Skrevet

Neida, ikke skummelt. Har truffet en doler irl og det var bare hyggelig.

Men det er litt pinlig å surre bort tid her...

Ja, det er en klubb det er flaut å være medlem av! hehe

Skrevet

Det påstås - her på DOl, ja!

Så rart? Det er jo såååå trivelig å rusle rundt i huset og pusse tenner. Kan godt holde på en halvtime, tenner kan i grunnen aldri bli rene nok.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg polerer spisestua mens jeg står i dusjen jeg så kan jeg gå ut og være ferdig med hele morgenstellet. Er det et ekstremt avvik?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

He he :-)

Skrevet

Har du lyst hår? Jeg 'ser' deg som ikke-så-høy og med brunt/mørkt hår.

Skrevet

Så rart? Det er jo såååå trivelig å rusle rundt i huset og pusse tenner. Kan godt holde på en halvtime, tenner kan i grunnen aldri bli rene nok.

Enig. Det slo meg at jeg burde hatt en sån liten søppeldunk til bomullsdotter etc. på badet - - men æsj, -nei - går rett på kjøkkenet jeg.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Har du lyst hår? Jeg 'ser' deg som ikke-så-høy og med brunt/mørkt hår.

Jeg har alltid sett ham for meg som lys.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...