Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke skjønne at det skal være så ille det som jeg skrev.Flisa skriver ofte ironisk og frekt til andre så får hun tåle det samme selv.

Jeg tok det ikke så tungt, heller! :)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

29

• favn

13

• Pappa Bjørn

9

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Pappa Bjørn
Skrevet

Har du lyst hår? Jeg 'ser' deg som ikke-så-høy og med brunt/mørkt hår.

1,83 og lys. Tenk så mange små tjukkaser du har sett på gaten og trodd det var meg nå da.....*L*

Skrevet

Enig. Det slo meg at jeg burde hatt en sån liten søppeldunk til bomullsdotter etc. på badet - - men æsj, -nei - går rett på kjøkkenet jeg.

Man må nok ha en liten søppelkurv under vasken på badet, flisa.

Skrevet

kan ikke skjønne at det skal være så ille det som jeg skrev.Flisa skriver ofte ironisk og frekt til andre så får hun tåle det samme selv.

Ironisk og frekt er en ting, platt og patetisk er noe helt annet.

Skrevet

1,83 og lys. Tenk så mange små tjukkaser du har sett på gaten og trodd det var meg nå da.....*L*

Hehe, har du sett...

Forresten - plutselig skjønte jeg hvorfor: Kjenner en Bjørn som er ikke-så-høy med brunt/mørkt hår.

Ble nesten skremt over _den_ enkle ubevisste koblingen. Oops, hva da med alt det andre som foregår mellom ørene og som jeg ikke vet ennå? Uff

Skrevet

Man må nok ha en liten søppelkurv under vasken på badet, flisa.

Det er jo ekkelt - tenk deg Q-tips og bind da!

Skrevet

Jeg vet jeg er unik, det er da ikke noe nytt. Det nye er at du ser nick bak hver eneste busk. Kult!

Skrevet

Øh, knyte pose igjen og kaste etter behov - som annet søppel?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hehe, har du sett...

Forresten - plutselig skjønte jeg hvorfor: Kjenner en Bjørn som er ikke-så-høy med brunt/mørkt hår.

Ble nesten skremt over _den_ enkle ubevisste koblingen. Oops, hva da med alt det andre som foregår mellom ørene og som jeg ikke vet ennå? Uff

Jeg kjenner en Bjørn som er høy og lys. Kanskje derfor jeg har sett for meg Pappa Bjørn som høy og lys. Eller kanskje er det samme person? :)

Skrevet

Jeg kjenner en Bjørn som er høy og lys. Kanskje derfor jeg har sett for meg Pappa Bjørn som høy og lys. Eller kanskje er det samme person? :)

:-o

Du er også lys, ikke sant?

Skrevet

Jeg vet jeg er unik, det er da ikke noe nytt. Det nye er at du ser nick bak hver eneste busk. Kult!

Hehe, ser ikke DEG da! :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

:-o

Du er også lys, ikke sant?

Ja.

Skrevet

Øh, knyte pose igjen og kaste etter behov - som annet søppel?

nope - det kan jo bli liggende LENGEEEE,- om man ikke har mensen f.eks....:) og det hender jo at man ikke har!.

Gjest Sniff
Skrevet

Søppelbøtt med lokk! Og plastpose oppi som man kan knyte igjen og kaste - så ofte som man gidder...

Gjest Sniff
Skrevet

Lys? Hmmmm... Tror likevel du tuller, jeg da... (Da ble det plutselig Pappa Isbjørn)

Skrevet

Søppelbøtt med lokk! Og plastpose oppi som man kan knyte igjen og kaste - så ofte som man gidder...

*grøss* - det er ille nok at man må ha søppelpose innomhus - på kjøkkenet. :)

...bare en greie jeg har...

tigertrollet
Skrevet

Ikke skrem meg sånn tidlig på morgenen. *gulp*

Skrevet

Det det var interessant og selvsagt noe skremmende. Når man tenker på hvilke utsagn og debatter som foregår her inne....

Sett at jeg tar meg en bytur og går på bussen med datteren min. På den bussen kan det altså være flere som ønsker analsex, eller i det minste en god debatt om dette, det er noen hysteriske mødre lenger bak som mener jeg er så til de grader uansvarlig og uskikket som forelder siden jeg har tatt med en 4-åring på bussen uten hjelm, ja eller noen som mener mitt solbelekte hår kan virke støtende på alle med burka og at det oser av arisk fiksering av meg og min bleke hud.

Mygoodness, jeg tror jeg holder meg hjemme i dag.

Phø....du var ikke lys når jeg så deg på Down Town i går....:-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Tja........ Vi er vel i samme gata, men det var nok ingen fobbeltgjenger.

Jeg har faktisk en dobbelt gjenger. Jeg har blitt tatt for å være ham svært ofte, nemlig Asgeir! Tenk dere han med solbleket hår, der har du meg.

Nå var det nok mange som fikk noe å tenke på ja.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...