favn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 nope - det kan jo bli liggende LENGEEEE,- om man ikke har mensen f.eks.... og det hender jo at man ikke har!. Neinei, du kan jo ikke få både i pose og sekk (unnskyld, hehe). 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Phø....du var ikke lys når jeg så deg på Down Town i går....:-) Nei, men det var fordi jeg var sort av raseri i går. Jeg hadde en drømmedag med våte barn som har kastet skoene et sted ute i geografien, tunge bæreposer og 3 minutter til barnetv da jeg fant ut at dørlåsen min hadde tatt kvelden så jeg ikke kom inn før en låsesmed borret vekk halve døra mi. Den lille svippen jeg var på Downtown mens jeg ventet var nok ikke representativ. Dessuten hadde jeg glemt lommeboka så jeg måtte snu da jeg skulle gå ut av bilen.*rekker tunge* Du så meg ikke så! 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Ikke skrem meg sånn tidlig på morgenen. *gulp* Ble skremt sjøl jeg! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Tja........ Vi er vel i samme gata, men det var nok ingen fobbeltgjenger. Jeg har faktisk en dobbelt gjenger. Jeg har blitt tatt for å være ham svært ofte, nemlig Asgeir! Tenk dere han med solbleket hår, der har du meg. Nå var det nok mange som fikk noe å tenke på ja.*L* ja, nå må vi ut og glo! http://www.sonymusic.no/asgeir/images/asgeir2_1000.jpg 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Nei, men det var fordi jeg var sort av raseri i går. Jeg hadde en drømmedag med våte barn som har kastet skoene et sted ute i geografien, tunge bæreposer og 3 minutter til barnetv da jeg fant ut at dørlåsen min hadde tatt kvelden så jeg ikke kom inn før en låsesmed borret vekk halve døra mi. Den lille svippen jeg var på Downtown mens jeg ventet var nok ikke representativ. Dessuten hadde jeg glemt lommeboka så jeg måtte snu da jeg skulle gå ut av bilen.*rekker tunge* Du så meg ikke så! Nei, da var det vel Asgeir som bråsnudde på parkeringsplassen og brant over brua i 110 jeg så da;-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Nei, da var det vel Asgeir som bråsnudde på parkeringsplassen og brant over brua i 110 jeg så da;-) Unnskyld, men hva slags bil snakker vi om her???*L* 0 Siter
Soria Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Hehe. Jeg er vel en av de få da som er meg uansett hvor jeg er. Og at jeg leser mye på dol er ingen hemmelighet Jeg har truffet noen dolere og de var bare hyggelige Det var litt rart da jeg traff ei og dol ble nevnt av en eller annen grunn. Hun spurte etter nicket mitt og sa at hun hadde skrevet et innlegg som jeg hadde svart på 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Unnskyld, men hva slags bil snakker vi om her???*L* Var du skræmt no? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Hehe. Jeg er vel en av de få da som er meg uansett hvor jeg er. Og at jeg leser mye på dol er ingen hemmelighet Jeg har truffet noen dolere og de var bare hyggelige Det var litt rart da jeg traff ei og dol ble nevnt av en eller annen grunn. Hun spurte etter nicket mitt og sa at hun hadde skrevet et innlegg som jeg hadde svart på Så ekkelt! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 I dag tidlig tok jeg meg selv i å finne en bomullsdott på badet som skulle vært kastet -og dette var mens jeg pusset tennene, og så GIKK JEG MED tannbørsten i munn' - ut fra badet, gjennom stua (!) og inn på kjøkkenet for å kaste dotten. På vei tilbake, støtte jeg på gubben og aldeles forskrekket utbrøt jeg: " Nå er jeg en sånn som en DOL'er syn var så ekkelt - jeg pusser tenna mens jeg vandrer rundt!!!" - Gubben så på meg, ristet trist på hodet og sa; "Ja, det mennesket kunne ikke du ha bodd sammen med, -TENK på det". Vi var rystet! Bommullsdott???...den kan jo kastes i do. Det er verre ting som havner i do. ...........*kvinnfolk og praktisk sans*............:-) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Bommullsdott???...den kan jo kastes i do. Det er verre ting som havner i do. ...........*kvinnfolk og praktisk sans*............:-) okeida det var mer en sånn bomullsPAD :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 okeida det var mer en sånn bomullsPAD :-) Men er ikke den ett par tre millimeter tykk og mindre enn en kaffekopp øverst i omkrets?? 0 Siter
favn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Bommullsdott???...den kan jo kastes i do. Det er verre ting som havner i do. ...........*kvinnfolk og praktisk sans*............:-) Hva tenker du på som 'verre'? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Men er ikke den ett par tre millimeter tykk og mindre enn en kaffekopp øverst i omkrets?? jo... Der ser du - jeg kunne holdt meg på badet. Plutten sier: "Det er ikke lov å hive Q-tips i do, for den kan settes seg på tvers - i en bæsj" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Siden jeg er forholdvis ny her så er jeg litt usikker på hva en "DOLer" er for noe, og om jeg bør være redd for sjefen min hvis han skulle vise seg å være det? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Siden jeg er forholdvis ny her så er jeg litt usikker på hva en "DOLer" er for noe, og om jeg bør være redd for sjefen min hvis han skulle vise seg å være det? En DOL'er er en som skriver innlegg på DOL,- som du gjør - så du er nok en du også. Sjefen din er nok ikke her... 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Hva tenker du på som 'verre'? Tamponger, sikkert.. Innrømmer: de går i do...No' sån hæle rikke jeg å pakke inn og kaste på kjøkkenet - hehe! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 En DOL'er er en som skriver innlegg på DOL,- som du gjør - så du er nok en du også. Sjefen din er nok ikke her... Det er uansett det samme for meg hvem som er her. Jeg skriver jo bare politisk korrekte innlegg, og utleverer meg aldri. Det er langt verre med dere andre! 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Det er uansett det samme for meg hvem som er her. Jeg skriver jo bare politisk korrekte innlegg, og utleverer meg aldri. Det er langt verre med dere andre! Det er det! 0 Siter
favn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Tamponger, sikkert.. Innrømmer: de går i do...No' sån hæle rikke jeg å pakke inn og kaste på kjøkkenet - hehe! Ob(s) - de kan trygt overgis til dodraugen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.