Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nope - det kan jo bli liggende LENGEEEE,- om man ikke har mensen f.eks....:) og det hender jo at man ikke har!.

Neinei, du kan jo ikke få både i pose og sekk (unnskyld, hehe).

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

29

• favn

13

• Pappa Bjørn

9

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Pappa Bjørn
Skrevet

Phø....du var ikke lys når jeg så deg på Down Town i går....:-)

Nei, men det var fordi jeg var sort av raseri i går. Jeg hadde en drømmedag med våte barn som har kastet skoene et sted ute i geografien, tunge bæreposer og 3 minutter til barnetv da jeg fant ut at dørlåsen min hadde tatt kvelden så jeg ikke kom inn før en låsesmed borret vekk halve døra mi. Den lille svippen jeg var på Downtown mens jeg ventet var nok ikke representativ. Dessuten hadde jeg glemt lommeboka så jeg måtte snu da jeg skulle gå ut av bilen.*rekker tunge* Du så meg ikke så!

Skrevet

Ikke skrem meg sånn tidlig på morgenen. *gulp*

Ble skremt sjøl jeg! hehe

Skrevet

Tja........ Vi er vel i samme gata, men det var nok ingen fobbeltgjenger.

Jeg har faktisk en dobbelt gjenger. Jeg har blitt tatt for å være ham svært ofte, nemlig Asgeir! Tenk dere han med solbleket hår, der har du meg.

Nå var det nok mange som fikk noe å tenke på ja.*L*

ja, nå må vi ut og glo! :)

http://www.sonymusic.no/asgeir/images/asgeir2_1000.jpg

Skrevet

Nei, men det var fordi jeg var sort av raseri i går. Jeg hadde en drømmedag med våte barn som har kastet skoene et sted ute i geografien, tunge bæreposer og 3 minutter til barnetv da jeg fant ut at dørlåsen min hadde tatt kvelden så jeg ikke kom inn før en låsesmed borret vekk halve døra mi. Den lille svippen jeg var på Downtown mens jeg ventet var nok ikke representativ. Dessuten hadde jeg glemt lommeboka så jeg måtte snu da jeg skulle gå ut av bilen.*rekker tunge* Du så meg ikke så!

Nei, da var det vel Asgeir som bråsnudde på parkeringsplassen og brant over brua i 110 jeg så da;-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Nei, da var det vel Asgeir som bråsnudde på parkeringsplassen og brant over brua i 110 jeg så da;-)

Unnskyld, men hva slags bil snakker vi om her???*L*

Skrevet

Hehe. Jeg er vel en av de få da som er meg uansett hvor jeg er. Og at jeg leser mye på dol er ingen hemmelighet :)

Jeg har truffet noen dolere og de var bare hyggelige :)

Det var litt rart da jeg traff ei og dol ble nevnt av en eller annen grunn. Hun spurte etter nicket mitt og sa at hun hadde skrevet et innlegg som jeg hadde svart på :)

Skrevet

Unnskyld, men hva slags bil snakker vi om her???*L*

Var du skræmt no?

:-)

Skrevet

Hehe. Jeg er vel en av de få da som er meg uansett hvor jeg er. Og at jeg leser mye på dol er ingen hemmelighet :)

Jeg har truffet noen dolere og de var bare hyggelige :)

Det var litt rart da jeg traff ei og dol ble nevnt av en eller annen grunn. Hun spurte etter nicket mitt og sa at hun hadde skrevet et innlegg som jeg hadde svart på :)

Så ekkelt! :-)

Skrevet

I dag tidlig tok jeg meg selv i å finne en bomullsdott på badet som skulle vært kastet -og dette var mens jeg pusset tennene, og så GIKK JEG MED tannbørsten i munn' - ut fra badet, gjennom stua (!) og inn på kjøkkenet for å kaste dotten. På vei tilbake, støtte jeg på gubben og aldeles forskrekket utbrøt jeg: " Nå er jeg en sånn som en DOL'er syn var så ekkelt - jeg pusser tenna mens jeg vandrer rundt!!!" - Gubben så på meg, ristet trist på hodet og sa; "Ja, det mennesket kunne ikke du ha bodd sammen med, -TENK på det".

Vi var rystet!

Bommullsdott???...den kan jo kastes i do. Det er verre ting som havner i do. ...........*kvinnfolk og praktisk sans*............:-)

Skrevet

Bommullsdott???...den kan jo kastes i do. Det er verre ting som havner i do. ...........*kvinnfolk og praktisk sans*............:-)

okeida det var mer en sånn bomullsPAD :-)

Skrevet

okeida det var mer en sånn bomullsPAD :-)

Men er ikke den ett par tre millimeter tykk og mindre enn en kaffekopp øverst i omkrets??

Skrevet

Hva tenker du på som 'verre'?

Skrevet

Men er ikke den ett par tre millimeter tykk og mindre enn en kaffekopp øverst i omkrets??

jo...

Der ser du - jeg kunne holdt meg på badet.

Plutten sier: "Det er ikke lov å hive Q-tips i do, for den kan settes seg på tvers - i en bæsj" :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden jeg er forholdvis ny her så er jeg litt usikker på hva en "DOLer" er for noe, og om jeg bør være redd for sjefen min hvis han skulle vise seg å være det?

Skrevet

Siden jeg er forholdvis ny her så er jeg litt usikker på hva en "DOLer" er for noe, og om jeg bør være redd for sjefen min hvis han skulle vise seg å være det?

En DOL'er er en som skriver innlegg på DOL,- som du gjør - så du er nok en du også.

Sjefen din er nok ikke her...:)

Skrevet

Hva tenker du på som 'verre'?

Tamponger, sikkert..

Innrømmer: de går i do...No' sån hæle rikke jeg å pakke inn og kaste på kjøkkenet - hehe!

ShitDiddelyDo
Skrevet

En DOL'er er en som skriver innlegg på DOL,- som du gjør - så du er nok en du også.

Sjefen din er nok ikke her...:)

Det er uansett det samme for meg hvem som er her. Jeg skriver jo bare politisk korrekte innlegg, og utleverer meg aldri.

Det er langt verre med dere andre!

Skrevet

Det er uansett det samme for meg hvem som er her. Jeg skriver jo bare politisk korrekte innlegg, og utleverer meg aldri.

Det er langt verre med dere andre!

Det er det! :)

Skrevet

Tamponger, sikkert..

Innrømmer: de går i do...No' sån hæle rikke jeg å pakke inn og kaste på kjøkkenet - hehe!

Ob(s) - de kan trygt overgis til dodraugen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...