Gjest gammel traver Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Siden jeg er forholdvis ny her så er jeg litt usikker på hva en "DOLer" er for noe, og om jeg bør være redd for sjefen min hvis han skulle vise seg å være det? Du, SDD, ny her inne ?? Jo, jo.... Du kan jo få NOEN til å tror det, men ikke alle. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Du, SDD, ny her inne ?? Jo, jo.... Du kan jo få NOEN til å tror det, men ikke alle. Nei, noen av dere er rett og slett så ufattelig intelligente at dere ikke lar dere lure av noen. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Hva tenker du på som 'verre'? Tja, det er vel alltids noe dritt som havner der:-) 0 Siter
Line Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 1,83 og lys. Tenk så mange små tjukkaser du har sett på gaten og trodd det var meg nå da.....*L* Er du trønder? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Er du trønder? Nei. Våg aldri å kalle meg noe slikt igjen. 0 Siter
Line Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Nei. Våg aldri å kalle meg noe slikt igjen. Hehe... lurte bare, siden du nevnte Downtown Det skal aldri gjenta seg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 I dag tidlig tok jeg meg selv i å finne en bomullsdott på badet som skulle vært kastet -og dette var mens jeg pusset tennene, og så GIKK JEG MED tannbørsten i munn' - ut fra badet, gjennom stua (!) og inn på kjøkkenet for å kaste dotten. På vei tilbake, støtte jeg på gubben og aldeles forskrekket utbrøt jeg: " Nå er jeg en sånn som en DOL'er syn var så ekkelt - jeg pusser tenna mens jeg vandrer rundt!!!" - Gubben så på meg, ristet trist på hodet og sa; "Ja, det mennesket kunne ikke du ha bodd sammen med, -TENK på det". Vi var rystet! LOL 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Jeg er like ekkel IRL som på DOL, faktisk Det er så greit med folk man vet hvor man har! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.