Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gammel traver
Skrevet

Siden jeg er forholdvis ny her så er jeg litt usikker på hva en "DOLer" er for noe, og om jeg bør være redd for sjefen min hvis han skulle vise seg å være det?

Du, SDD, ny her inne ?? Jo, jo.... Du kan jo få NOEN til å tror det, men ikke alle.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

29

• favn

13

• Pappa Bjørn

9

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du, SDD, ny her inne ?? Jo, jo.... Du kan jo få NOEN til å tror det, men ikke alle.

Nei, noen av dere er rett og slett så ufattelig intelligente at dere ikke lar dere lure av noen.

Skrevet

Hva tenker du på som 'verre'?

Tja, det er vel alltids noe dritt som havner der:-)

Skrevet

1,83 og lys. Tenk så mange små tjukkaser du har sett på gaten og trodd det var meg nå da.....*L*

Er du trønder?

Pappa Bjørn
Skrevet

Er du trønder?

Nei. Våg aldri å kalle meg noe slikt igjen.

Skrevet

Nei. Våg aldri å kalle meg noe slikt igjen.

Hehe... lurte bare, siden du nevnte Downtown ;)

Det skal aldri gjenta seg!

Skrevet

I dag tidlig tok jeg meg selv i å finne en bomullsdott på badet som skulle vært kastet -og dette var mens jeg pusset tennene, og så GIKK JEG MED tannbørsten i munn' - ut fra badet, gjennom stua (!) og inn på kjøkkenet for å kaste dotten. På vei tilbake, støtte jeg på gubben og aldeles forskrekket utbrøt jeg: " Nå er jeg en sånn som en DOL'er syn var så ekkelt - jeg pusser tenna mens jeg vandrer rundt!!!" - Gubben så på meg, ristet trist på hodet og sa; "Ja, det mennesket kunne ikke du ha bodd sammen med, -TENK på det".

Vi var rystet!

LOL

Skrevet

Jeg er like ekkel IRL som på DOL, faktisk

Det er så greit med folk man vet hvor man har! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...