Gå til innhold

Jovisst kan man drikke lightbrus! :)

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• favn

6

• Prozak

5

• snø

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Der slo du meg, tenkte også jeg skulle legge ut den :-)

Jeg har også fått "stygge blikk" fordi jeg gir Bella lightbrus i stedet for vanlig brus. For de skumle stoffene i lettbrus må jo være såååååå mye verre enn sukkeret i vanlig brus.

Men vanlig brus er som speed for Bella Propella, så det var jammen godt å høre at jeg ikke er en Dårlig Mor som gir henne lightbrus. Selvfølgelig i ganske så begrensede mengder ;o)

Men jeg burde jo egentlig visst at jeg hadde rett - jeg er jo ikke Statsautorisert Mamma for ingenting ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Der slo du meg, tenkte også jeg skulle legge ut den :-)

Jeg har også fått "stygge blikk" fordi jeg gir Bella lightbrus i stedet for vanlig brus. For de skumle stoffene i lettbrus må jo være såååååå mye verre enn sukkeret i vanlig brus.

Men vanlig brus er som speed for Bella Propella, så det var jammen godt å høre at jeg ikke er en Dårlig Mor som gir henne lightbrus. Selvfølgelig i ganske så begrensede mengder ;o)

Men jeg burde jo egentlig visst at jeg hadde rett - jeg er jo ikke Statsautorisert Mamma for ingenting ;o)

Beste hilsen fra

helt enig - Non Stop og sukkerbrus er speed for Plutten også. Men vi drikker vann til alle måltider da - for å ha sagt det! :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Endelig fikk jeg rett:)

*slurpe cola light*

Skrevet

Endelig fikk jeg rett:)

*slurpe cola light*

*Pepsi MAX* her

og den Mozell light!

og den FUN Light - IS-teen! :)

Skrevet

helt enig - Non Stop og sukkerbrus er speed for Plutten også. Men vi drikker vann til alle måltider da - for å ha sagt det! :)

Her går det på vann og melk, ja. Og min lille Bella er ikke så veldig begeistra for brus.

Hun imponerte nok litt den gangen vi var på besøk og hun fikk spørsmål om hun ville ha brus og svarte "nei, kan jeg heller få melk?" :-))

Men til festlige anledninger så blir det ofte brus, og da gir jeg lett-varianten.

Og nå med enda bedre samvittighet :-))

Beste hilsen fra

Molly Mandy
Skrevet

Beroligende lesing for mor som kun drikker light brus og kun har light saft i huset. Da står det kanskje ikke så dårlig til med sønnen i huset allikevel.

Gjest den ekte noor
Skrevet

*Pepsi MAX* her

og den Mozell light!

og den FUN Light - IS-teen! :)

Fun Light isteen er jo bare helt genial! Går en mugge til middagen her:)

Gjest blytta
Skrevet

Det er jo bare kjempe deilig å få dette avklart da, men det som er skummelt er jo aspartam`en da. Den er jo ikke helt sunn den heller men det kommer jo sikkert ann på mengden også da.

Skrevet

Beroligende lesing for mor som kun drikker light brus og kun har light saft i huset. Da står det kanskje ikke så dårlig til med sønnen i huset allikevel.

ja, nå kommer vi fram! hehe

Skrevet

Fun Light isteen er jo bare helt genial! Går en mugge til middagen her:)

Ja, den er bare DRITGOD! :) - - jeg var på Ikea her om dagen og så etter en SVÆR mugge, - mne fant ikke - de tar jo ikke mer enn maks 1,2 liter - jeg vil ha en jævel som tar mist 2 liter jeg - en tykkmaget, KOSELIG en!

Skrevet

Det er jo bare kjempe deilig å få dette avklart da, men det som er skummelt er jo aspartam`en da. Den er jo ikke helt sunn den heller men det kommer jo sikkert ann på mengden også da.

Klart det gjør - som alt annet! :)

Molly Mandy
Skrevet

ja, nå kommer vi fram! hehe

Ja, nett-mødre er vel de verste kritikere av dem alle. Om man ikke ønsker å sverte sitt gode nick og rykte for all fremtid, er det best å holde kjeft om light saft og at man faktisk hever stemmen innimellom.

Men takk, flisa, for at du gjorde det lettere for meg.

;o)

Skrevet

Ja, nett-mødre er vel de verste kritikere av dem alle. Om man ikke ønsker å sverte sitt gode nick og rykte for all fremtid, er det best å holde kjeft om light saft og at man faktisk hever stemmen innimellom.

Men takk, flisa, for at du gjorde det lettere for meg.

;o)

men knipse fingre, DET gjør vi ikke!

Skrevet

Neinei, dette er ikke sant. Ta en sjekk på stoffene i lettbrusen vs 'vanlig' sukkerbrus.

Molly Mandy
Skrevet

men knipse fingre, DET gjør vi ikke!

Nei, bare en kraftig lusing og ut i bikkjehuset.

Skrevet

Neinei, dette er ikke sant. Ta en sjekk på stoffene i lettbrusen vs 'vanlig' sukkerbrus.

Selve SUKKERET er jo gift - i alle fall for personer i min familie :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ja, den er bare DRITGOD! :) - - jeg var på Ikea her om dagen og så etter en SVÆR mugge, - mne fant ikke - de tar jo ikke mer enn maks 1,2 liter - jeg vil ha en jævel som tar mist 2 liter jeg - en tykkmaget, KOSELIG en!

Obs da? Jeg kan jo selge deg moderen sin, den tar 2,5 liter og er koselig og rund:)

Husker da jeg bodde i England, våknet opp en morgen og ALL lettbrus var fjernet fra butikken fordi det kunne være skadelig for gravide. Det var noen fæle dager...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...