flisa Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234894 Denne artikkelen skal skrives ut og henges i gangen hjemme - jeg får så masse kritikk av at jeg kjøper lightbrus -og at ungene drikker det også. HURRA! Tror jeg skal sende den til søstra mi i posten, mora mi også 0 Siter
snø Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Der slo du meg, tenkte også jeg skulle legge ut den :-) Jeg har også fått "stygge blikk" fordi jeg gir Bella lightbrus i stedet for vanlig brus. For de skumle stoffene i lettbrus må jo være såååååå mye verre enn sukkeret i vanlig brus. Men vanlig brus er som speed for Bella Propella, så det var jammen godt å høre at jeg ikke er en Dårlig Mor som gir henne lightbrus. Selvfølgelig i ganske så begrensede mengder ;o) Men jeg burde jo egentlig visst at jeg hadde rett - jeg er jo ikke Statsautorisert Mamma for ingenting ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Der slo du meg, tenkte også jeg skulle legge ut den :-) Jeg har også fått "stygge blikk" fordi jeg gir Bella lightbrus i stedet for vanlig brus. For de skumle stoffene i lettbrus må jo være såååååå mye verre enn sukkeret i vanlig brus. Men vanlig brus er som speed for Bella Propella, så det var jammen godt å høre at jeg ikke er en Dårlig Mor som gir henne lightbrus. Selvfølgelig i ganske så begrensede mengder ;o) Men jeg burde jo egentlig visst at jeg hadde rett - jeg er jo ikke Statsautorisert Mamma for ingenting ;o) Beste hilsen fra helt enig - Non Stop og sukkerbrus er speed for Plutten også. Men vi drikker vann til alle måltider da - for å ha sagt det! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Endelig fikk jeg rett:) *slurpe cola light* 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Endelig fikk jeg rett:) *slurpe cola light* *Pepsi MAX* her og den Mozell light! og den FUN Light - IS-teen! 0 Siter
snø Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 helt enig - Non Stop og sukkerbrus er speed for Plutten også. Men vi drikker vann til alle måltider da - for å ha sagt det! Her går det på vann og melk, ja. Og min lille Bella er ikke så veldig begeistra for brus. Hun imponerte nok litt den gangen vi var på besøk og hun fikk spørsmål om hun ville ha brus og svarte "nei, kan jeg heller få melk?" :-)) Men til festlige anledninger så blir det ofte brus, og da gir jeg lett-varianten. Og nå med enda bedre samvittighet :-)) Beste hilsen fra 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Beroligende lesing for mor som kun drikker light brus og kun har light saft i huset. Da står det kanskje ikke så dårlig til med sønnen i huset allikevel. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 *Pepsi MAX* her og den Mozell light! og den FUN Light - IS-teen! Fun Light isteen er jo bare helt genial! Går en mugge til middagen her:) 0 Siter
Gjest blytta Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Det er jo bare kjempe deilig å få dette avklart da, men det som er skummelt er jo aspartam`en da. Den er jo ikke helt sunn den heller men det kommer jo sikkert ann på mengden også da. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Beroligende lesing for mor som kun drikker light brus og kun har light saft i huset. Da står det kanskje ikke så dårlig til med sønnen i huset allikevel. ja, nå kommer vi fram! hehe 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Fun Light isteen er jo bare helt genial! Går en mugge til middagen her:) Ja, den er bare DRITGOD! - - jeg var på Ikea her om dagen og så etter en SVÆR mugge, - mne fant ikke - de tar jo ikke mer enn maks 1,2 liter - jeg vil ha en jævel som tar mist 2 liter jeg - en tykkmaget, KOSELIG en! 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Det er jo bare kjempe deilig å få dette avklart da, men det som er skummelt er jo aspartam`en da. Den er jo ikke helt sunn den heller men det kommer jo sikkert ann på mengden også da. Klart det gjør - som alt annet! 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 ja, nå kommer vi fram! hehe Ja, nett-mødre er vel de verste kritikere av dem alle. Om man ikke ønsker å sverte sitt gode nick og rykte for all fremtid, er det best å holde kjeft om light saft og at man faktisk hever stemmen innimellom. Men takk, flisa, for at du gjorde det lettere for meg. ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Ja, nett-mødre er vel de verste kritikere av dem alle. Om man ikke ønsker å sverte sitt gode nick og rykte for all fremtid, er det best å holde kjeft om light saft og at man faktisk hever stemmen innimellom. Men takk, flisa, for at du gjorde det lettere for meg. ;o) men knipse fingre, DET gjør vi ikke! 0 Siter
favn Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Neinei, dette er ikke sant. Ta en sjekk på stoffene i lettbrusen vs 'vanlig' sukkerbrus. 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 men knipse fingre, DET gjør vi ikke! Nei, bare en kraftig lusing og ut i bikkjehuset. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Neinei, dette er ikke sant. Ta en sjekk på stoffene i lettbrusen vs 'vanlig' sukkerbrus. Selve SUKKERET er jo gift - i alle fall for personer i min familie 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Ja, den er bare DRITGOD! - - jeg var på Ikea her om dagen og så etter en SVÆR mugge, - mne fant ikke - de tar jo ikke mer enn maks 1,2 liter - jeg vil ha en jævel som tar mist 2 liter jeg - en tykkmaget, KOSELIG en! Obs da? Jeg kan jo selge deg moderen sin, den tar 2,5 liter og er koselig og rund:) Husker da jeg bodde i England, våknet opp en morgen og ALL lettbrus var fjernet fra butikken fordi det kunne være skadelig for gravide. Det var noen fæle dager... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.