Gå til innhold

Jovisst kan man drikke lightbrus! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du finner sikkert 1000 eksperter som sier noe annet.

Er det noe som er sikkert når det gjelder kosthold så er det at det alltid er noen som kan dokumentere noe annet.

Så nå føler jeg vel egentlig at du virkelig klamrer deg til et halmstrå! :)

Halmstrå er bedre enn ikkeno overfor fordømmende søstre og mødre :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• favn

6

• Prozak

5

• snø

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man spiser og drikker det man vil.

Skal man høre på alle ekspertene så finner man alltid ut at så godt som alt er usunt, mens andre mener at så godt som alt er sunt.

Trikset er selvsagt å høre på de positive. Leser jeg at en eller annen danske (de er jo ofte det...) sier at øl egentlig ikke er så usunt, så hører jeg på han. Ikke alle idiotene som tror de vet bedre enn han.

Sånn er det med den saken!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal man høre på alle ekspertene så finner man alltid ut at så godt som alt er usunt, mens andre mener at så godt som alt er sunt.

Trikset er selvsagt å høre på de positive. Leser jeg at en eller annen danske (de er jo ofte det...) sier at øl egentlig ikke er så usunt, så hører jeg på han. Ikke alle idiotene som tror de vet bedre enn han.

Skrevet

Det er da vel ingen som påstår at øl ikke er det sunneste som finnes? Heh? *holder for ørene*

"......................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er da vel ingen som påstår at øl ikke er det sunneste som finnes? Heh? *holder for ørene*

Jeg har i hvert fall ikke hørt noen si at ikke øl er sunt!

Skrevet

Jeg har i hvert fall ikke hørt noen si at ikke øl er sunt!

Ikke jeg heller, selv om det kanskje kan være en viss forekomst av selektiv hørsel akkurat på det området :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...