Gå til innhold

sykle til jobben

Gjest syklende mann

Anbefalte innlegg

Gjest syklende mann

Har nå begynt å sykle til jobben.

Er jo ikke så langt da, 5,5 km hver veg..

Hittil har jeg brukt en 15-16 min til jobb(tatt det rolig), og hjem en 10-12 min.

Vil dette i det hele tatt hjelpe noe på kondisen? :)

Tatt i betraktning at jeg ikke akkurat er topptrent fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest syklende mann

Ja, det vil nok hjelpe på kondisen.

Det er i alle fall bedre enn ingenting.

Stå på!

hehe, ja...bedre enn ingenting er det sikkert :)

En annen ting....hva er bra "tid" på ca 5,5 km nogenlunde flatt(en liten bakke bare)....tenkte først å prøve å komme under 10 min.

Hadde snittfart på 27 ca igår(ifølge sykkelcomputeren)....de første dagene hadde jeg vel 22...så fremgang er det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

hehe, ja...bedre enn ingenting er det sikkert :)

En annen ting....hva er bra "tid" på ca 5,5 km nogenlunde flatt(en liten bakke bare)....tenkte først å prøve å komme under 10 min.

Hadde snittfart på 27 ca igår(ifølge sykkelcomputeren)....de første dagene hadde jeg vel 22...så fremgang er det jo :)

Jeg har ikke så mye greie på sykling, men det høres jo bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil selfølgelig hjelpe mer på kondisen enn å ta bussen. Men skal du gå inn for å trene kondis bør du nok ta noen lengre turer også.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...