Gjest uten makeup (for øyeblikket) Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Hei igjen! Er inne på Strawberrynet og skal bestille meg noe makeup. Nå er det år og dag siden jeg har kjøpt dette sist, og husker ikke hvilke merker som best. Hvilke bruker dere, og hvilken farge har du på huden din evt. øynene? Takker..... Hilsen 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Bruker maybelline jeg:) Er solbrun hele året og holder meg til lyse og diskre farger. Den knæsjrøde lebestiften får jeg vente 20-30 år med. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Clinique, Dior, Lancome og Chanel er kjempebra. Men du burde ikke bestille noe uten å prøve produktet først.. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Kanebo, Shiseido (vet ikke om Strawberrry har disse. Ellers Guinot og Dermalogia, og Decleor.Disse tre siste tror jeg ikek har så mye make-up, mest hudpleie. Ellers er Christian Dior sin makup-serie god. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Dermalogica, Kanebo, Biodroga. så har La Prairie utrolig mye bra. Har ikke testet foundationen enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.