loinen Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Hei! Jeg har lagt inn windows xp på en ny maskin her og har lastet ned alle oppdateringer som finnes. Nå er problemet at den finner ikke noen lyd.... Hadde lyd som funket helt fint før jeg la inn xp på nytt igjen.... Når jeg går inn på kontrollpanelet og på lydenheter så står det at det finnes ingen lydenhet. Hva kan jeg gjøre for å få det i orden? mvh 0 Siter
petter smart Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Har du innebygget lydkort i hovedkortet eller et eget kort? Har du prøvd å installere driverne til kortet på nytt? Er det et eget kort kan det ha løsnet litt, sørg for at det sitter godt fast i hovedkortet. Finner du ingenting når du går på kontrollpanel - system - enhetsbehandling? 0 Siter
loinen Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Har du innebygget lydkort i hovedkortet eller et eget kort? Har du prøvd å installere driverne til kortet på nytt? Er det et eget kort kan det ha løsnet litt, sørg for at det sitter godt fast i hovedkortet. Finner du ingenting når du går på kontrollpanel - system - enhetsbehandling? Takk for hjelpen. Det hjalp å installere driverne på nytt igjen :-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.