Gå til innhold

Blitz på kollisjonskurs med FN?

Anbefalte innlegg

Gjest æ'kke det mo'somt, da
Skrevet

Igjennom flere år har Blitz, som har okkupert eiendom i Oslo, forsøkt å bekjempe meningsmotstandere med vold.

Men et FN-organ etterlyser at vi inkluderer våre motstandere -- ikke forsøker å forfølge dem.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article253201.ece

Men flger Blitz FNs oppfording, blir det kanskje litt for kjedelig for yrkesdemonstranter og avdankede radisser som Stein Lillevolden?

;)

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

31

• favn

18

• Prozak

14

• Sør

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sarkofag
Skrevet

"Igjennom flere år har Blitz, som har okkupert eiendom i Oslo, forsøkt å bekjempe meningsmotstandere med vold."

Jaha? Hvor har du egentlig det fra?

Skrevet

"Igjennom flere år har Blitz, som har okkupert eiendom i Oslo, forsøkt å bekjempe meningsmotstandere med vold."

Jaha? Hvor har du egentlig det fra?

Ha'kke Blitz angrepet nynazister, polti' og andre dem ikke liker?

Gjest Sarkofag
Skrevet

Ha'kke Blitz angrepet nynazister, polti' og andre dem ikke liker?

Det er vel heller motsatt...

Gjest Sarkofag
Skrevet

er det?

Ja, det er da det. Jeg har ennå ikke sett noen oppslag hvor blitzere i utgangspunktet har "forsøkt bekjempe meningsmotstandere med vold".

Gjest Morsk
Skrevet

Javisst, og jorda er flat mens månen er laget av grønn ost.

Skrevet

...er'u sikker? Æ'kke det sånn da at Blitz'ere vandaliserte deler av Rådhuset fordi at dem ikke fikk det helt som dem ville?

...æ'kke det slik at Blitz'ere har banka opp en uskyldig bare fordi han ligna på en nynazist som dem ikke likte trynet på?

Ha'kke Blitzere kasta stein mot den israelske ambassaden, 'a?

Gjest Sarkofag
Skrevet

...er'u sikker? Æ'kke det sånn da at Blitz'ere vandaliserte deler av Rådhuset fordi at dem ikke fikk det helt som dem ville?

...æ'kke det slik at Blitz'ere har banka opp en uskyldig bare fordi han ligna på en nynazist som dem ikke likte trynet på?

Ha'kke Blitzere kasta stein mot den israelske ambassaden, 'a?

Nr 2 vet jeg ikke noe om, kan heller ikke finne noen referanser.

Nr 1 og 3 - det er vanskelig å bedrive vold mot ting - da kalles det herverk.

Skrevet

Nr 2 vet jeg ikke noe om, kan heller ikke finne noen referanser.

Nr 1 og 3 - det er vanskelig å bedrive vold mot ting - da kalles det herverk.

Så 'ru mener Blitz ikke oppfordrer til å kjeppjage dem dem ikke liker trynet på?

Hater ikke Bliz'ere snuten dah? Snut er ut!

Gjest Sarkofag
Skrevet

Så 'ru mener Blitz ikke oppfordrer til å kjeppjage dem dem ikke liker trynet på?

Tror du lever litt i fortiden... Blitz er et ufarlig kuriosa fra forrige århundre.

Skrevet

muahhhaaaahhhaaaaa:-))

Skrevet

Hvis du lærte deg å skrive ordentlig, og ikke kvasi vålerenga-slang, så kanskje du vil bli tatt seriøst?

"........................"

Gjest Sarkofag
Skrevet

muahhhaaaahhhaaaaa:-))

Vel, det _er_ motsatt, om du liker det eller ei. Bare å sjekke ut "påfunnene" til nazi-miljøene rundt hovedstaden det.

Skrevet

Ja, det er da det. Jeg har ennå ikke sett noen oppslag hvor blitzere i utgangspunktet har "forsøkt bekjempe meningsmotstandere med vold".

Masse usivilserte elementer innen Blitz, det er det ingen tvil om. Imidlertid er ikke Blitz et like samlet miljø som f.eks nyzazistmiljøene. Ergo blir det lite intelligent å trekke hele Blitz over en kam, mens det blir noe i nærheten av korrekt å gjøre det samme med nynazistgrupperingene.

"..................."

Skrevet

Vel, det _er_ motsatt, om du liker det eller ei. Bare å sjekke ut "påfunnene" til nazi-miljøene rundt hovedstaden det.

Ssh, da. Du kan like godt forsøke å overbevise vedkommende om at muslimene ikke har en mer eller mindre skjult agenda om å ta over landet. Enkeltes forestillinger er ikke til å rokke, uansett hvor ekstreme og ufornuftige de måtte være :-)

"........................"

Gjest Morsk
Skrevet

Masse usivilserte elementer innen Blitz, det er det ingen tvil om. Imidlertid er ikke Blitz et like samlet miljø som f.eks nyzazistmiljøene. Ergo blir det lite intelligent å trekke hele Blitz over en kam, mens det blir noe i nærheten av korrekt å gjøre det samme med nynazistgrupperingene.

"..................."

Tøys, Blitz og nazigruppene er nøyaktig like i sin oppbygning og struktur. 95% Umoden rebelsk berme i trassalderen 14-20 år, som siden forlater miljøene når de blir tørre bak øra.

Begge miljø har en liten kjærne med standhaftige oldinger a'la Lillevolden og Tore Tvedt som desverre alsri kommer til å bli vettuge i skallen.

---------------------------

Nazistene og Blitz har endog folk som har vekslet mellom miljøene. Så like er de.

Skrevet

Tøys, Blitz og nazigruppene er nøyaktig like i sin oppbygning og struktur. 95% Umoden rebelsk berme i trassalderen 14-20 år, som siden forlater miljøene når de blir tørre bak øra.

Begge miljø har en liten kjærne med standhaftige oldinger a'la Lillevolden og Tore Tvedt som desverre alsri kommer til å bli vettuge i skallen.

---------------------------

Nazistene og Blitz har endog folk som har vekslet mellom miljøene. Så like er de.

"Tøys, Blitz og nazigruppene er nøyaktig like i sin oppbygning og struktur. 95% Umoden rebelsk berme i trassalderen 14-20 år,"

Det der sier ingenting om strukturen. Jeg mistenker at du har lite direkte inngående kjennskap til noen av disse miljøene, så jeg orker ikke begynne å diskutere akkurat det med deg.

"........................."

Skrevet

Nazimiljøene i hovedstaden? Er det mange av dem?

Kan du være litt mer konkret når det gjelder nazimiljøenes voldlige angrep mot Blitz?

Jeg kjenner til et enkelttilfelle av en forskrudd nazisympatisør som kastet en bombe mot Blitz lokaler for noen år siden. Det er selvfølgelig fullstendig på trynet, men likevel noe som en forskrudd enkeltperson stod bak og ikke et "miljø".

Og missforstå meg rett. Jeg missliker nazimiljøet i Norge like mye som jeg missliker Blitzmiljøet. For meg er det to alen av samme stykke - begge like ekstremistiske på hver sin side, og det ene er ikke noe bedre enn det andre.

Dog kan det virke som om Blitz har roet seg litt det siste året, og det er jo positivt. Men å påstå at det er andre som har påført vold mot Blitz, og ikke Blitz som har påført vold mot andre, er og blir morsomt:-)

Å kaste stein mot bygninger det befinner seg mennesker i er vold.

Å møte opp i demonstrasjoner med en rekke slagvåpen, og bruke disse når man klarer å provosere frem bråk med enten politiet eller andre er vold.

Å kalle det noe annet er å lukke øynene for realitetene.

Gjest Sarkofag
Skrevet

Nazimiljøene i hovedstaden? Er det mange av dem?

Kan du være litt mer konkret når det gjelder nazimiljøenes voldlige angrep mot Blitz?

Jeg kjenner til et enkelttilfelle av en forskrudd nazisympatisør som kastet en bombe mot Blitz lokaler for noen år siden. Det er selvfølgelig fullstendig på trynet, men likevel noe som en forskrudd enkeltperson stod bak og ikke et "miljø".

Og missforstå meg rett. Jeg missliker nazimiljøet i Norge like mye som jeg missliker Blitzmiljøet. For meg er det to alen av samme stykke - begge like ekstremistiske på hver sin side, og det ene er ikke noe bedre enn det andre.

Dog kan det virke som om Blitz har roet seg litt det siste året, og det er jo positivt. Men å påstå at det er andre som har påført vold mot Blitz, og ikke Blitz som har påført vold mot andre, er og blir morsomt:-)

Å kaste stein mot bygninger det befinner seg mennesker i er vold.

Å møte opp i demonstrasjoner med en rekke slagvåpen, og bruke disse når man klarer å provosere frem bråk med enten politiet eller andre er vold.

Å kalle det noe annet er å lukke øynene for realitetene.

Tullballeri. Blitz er harmløse. Nazistene dreper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...