Atene Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Jeg har mistet den hendige handlevognspoletten min - den som erstatter tieren jeg aldri har, og som kan festes på nøkkelknippet. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en ny en ? 0 Siter
Gjest alltid til tjeneste Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Ja, hvor KAN det være, tro? Hos snekkeren, bak sofaen, i postkassa eller -- eller -- eller i BUTIKKEN? 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Kan sende deg et par i posten jeg - send en mail med adressen din; [email protected] 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Ja, hvor KAN det være, tro? Hos snekkeren, bak sofaen, i postkassa eller -- eller -- eller i BUTIKKEN? Så spydig,da :-) Jeg har faktisk aldri sett dem tilsalgs,- kun misunt andre dem... 0 Siter
Gjest alltid til tjeneste Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Så spydig,da :-) Jeg har faktisk aldri sett dem tilsalgs,- kun misunt andre dem... Du får dem helt gratis i butikken. 0 Siter
Atene Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Skrevet 15. juli 2004 Kan sende deg et par i posten jeg - send en mail med adressen din; [email protected] Mail er sendt. Tusen takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.