Gjest i Oslo Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Er det noen som vet om noen undertøysbutikker, der de _bare_ selger undertøy, nattøy og bikinier, og ikke noe annet (i oslo)? Har så lyst på skikkelig sexy undertøy, eller nattkjoler, men finner så lite av det sistnevnte i andre butikker, som H&M, Kappahl, Lindex osv.. De har ikke noe som er så "spesielt"...Men er ikke interessert i noe a la, det Beate Uhse selger heller.. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Jepp. Arabella (tror det var det). Den ligger i tverrgata til Karl Johan ved siden av Café Håpløs. Og så er det en i den gata som går inn til Rådhuset, ved siden av Juuls Sølvsmie. Om jeg ikke husker heeelt feil. Har prøvd begge med godt resultat:-) 0 Siter
fabriana Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Hei, Glasmagasinet har en butikk, og det ligger en i Prinsensgate, ikke så langt fra Stortinget. Har også sett en sånn butikk på Aker Brygge. Hilsen 0 Siter
Gjest i Oslo Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Jepp. Arabella (tror det var det). Den ligger i tverrgata til Karl Johan ved siden av Café Håpløs. Og så er det en i den gata som går inn til Rådhuset, ved siden av Juuls Sølvsmie. Om jeg ikke husker heeelt feil. Har prøvd begge med godt resultat:-) Takk for svar. Skal skjekke det ut. Gleder meg Har lenge ønsket meg dette,men har ikke letet i andre butikker enn de "vanlige". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.