Gå til innhold

Undertøysbutikker

Anbefalte innlegg

Gjest i Oslo
Skrevet

Er det noen som vet om noen undertøysbutikker, der de _bare_ selger undertøy, nattøy og bikinier, og ikke noe annet (i oslo)? Har så lyst på skikkelig sexy undertøy, eller nattkjoler, men finner så lite av det sistnevnte i andre butikker, som H&M, Kappahl, Lindex osv.. De har ikke noe som er så "spesielt"...Men er ikke interessert i noe a la, det Beate Uhse selger heller..

tigertrollet
Skrevet

Jepp. Arabella (tror det var det). Den ligger i tverrgata til Karl Johan ved siden av Café Håpløs. Og så er det en i den gata som går inn til Rådhuset, ved siden av Juuls Sølvsmie.

Om jeg ikke husker heeelt feil. Har prøvd begge med godt resultat:-)

Skrevet

Hei,

Glasmagasinet har en butikk, og det ligger en i Prinsensgate, ikke så langt fra Stortinget.

Har også sett en sånn butikk på Aker Brygge.

Hilsen

Gjest i Oslo
Skrevet

Jepp. Arabella (tror det var det). Den ligger i tverrgata til Karl Johan ved siden av Café Håpløs. Og så er det en i den gata som går inn til Rådhuset, ved siden av Juuls Sølvsmie.

Om jeg ikke husker heeelt feil. Har prøvd begge med godt resultat:-)

Takk for svar. Skal skjekke det ut. Gleder meg ;) Har lenge ønsket meg dette,men har ikke letet i andre butikker enn de "vanlige".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...