Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er det som er skjedd med denne lille julegrisen nå? Riktignok har han aldri vært helt på nett, men når har han jo tatt helt av. Ikke nok med at han presterte å holde propagandatale i en menighet som har et verdisyn til passer bedre hos en prest fra 1500-tallet, men han fortsetter jo med sine glupiser i ettertid også. Plutselig kommer han og uttaler at "kristendommen er den eneste sanne religion", i samme stund som han gir pepper til muslimske ekstremister (som også mener at islam er "den eneste sanne religion"). Når var det han ble kristenekstremist? Riktignok nærmer det seg valg, men jeg hadde da forventet en litt mer gjennomtenkt og intelligent strategi fra hans side.

"..........................."

Skrevet

Ironien i det hele er at Hagen og muslimske fundamentalister jo er enige om det meste. De er reaksjonære krefter i samfunnet, begge to.

Skrevet

'Riktignok nærmer det seg valg, men jeg hadde da forventet en litt mer gjennomtenkt og intelligent strategi fra hans side.'

Hadde du? Nå tuller du fælt.

Skrevet

'Riktignok nærmer det seg valg, men jeg hadde da forventet en litt mer gjennomtenkt og intelligent strategi fra hans side.'

Hadde du? Nå tuller du fælt.

På ingen måte. Uansett hva man mener om Hagen, så er det hevet over enhver tvil at mannen er intelligent og flink til å ordlegge seg, og å ha en fremtoning som innbyr til sympati hos mange.

"...................."

Skrevet

~EN ting er hva han sa - det har jeg ikke giddet å høre, men HVOR han sa det sa nok for meg.

Og Bondevik var på 40-års jubileet til Sarons Dal.

Jeg gremmes.

Skrevet

På ingen måte. Uansett hva man mener om Hagen, så er det hevet over enhver tvil at mannen er intelligent og flink til å ordlegge seg, og å ha en fremtoning som innbyr til sympati hos mange.

"...................."

Beklager, men er overhodet ikke enig. CI Hagen er en fjott og flyter på at enkle sjeler sluker enkle svar.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja. Erna og Høyre har på mange området tatt over Hagens gamle innvandringspolitikk, noe som skremmer vannet av Hagen.

For hvor skal han sanke stemmer når Høyre kjører tilnærmet den samme linja som Hagen gjorde?

Det ser ut som om Hagen nå satser alt på at nordmenn er mer fremmedfientlige enn vi forhåpentligvis er, og kliner til med det ene uspiselige utsagnet etter det andre..

Det er jo heller ikke lenge siden han ville overvåke alle muslimer i Norge.

Jeg tror han har spilt korta sine fryktelig feil nå, med mindre jeg undervurderer nordmenns muslimfrykt.

Han sa det jo selv på tv2 i går, og spiller dermed på at han tidligere har hatt rett i mye: "Om 4-5 år vil alle se at jeg hadde rett, på samme måte som jeg hadde rett for 15-20 år siden".

Denne gangen tror jeg Hagen tar feil.

For øvrig er jeg litt imponert over hva slags mennesker han nå velger å omgåes. For disse religiøse gærningen her er vel knapt noe bedre enn muslimene han frykter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Beklager, men er overhodet ikke enig. CI Hagen er en fjott og flyter på at enkle sjeler sluker enkle svar.

Eventuelt er han så intelligent at han vet at store deler av Norge består av enkle sjeler som vil ha enkle svar.

Skrevet

Eventuelt er han så intelligent at han vet at store deler av Norge består av enkle sjeler som vil ha enkle svar.

Den satt.

Skrevet

Det ironiske er jo at Hagen her er på lik linje med "liberalere" som Stålsett: begge forsøker å spre fremmedfrykt bygget på myter...

Skrevet

Vel, der tar du feil. Han vet nøyaktig hvordan han skal te seg og ordlegge seg, og han kalkulerer og beregner det nøye. Så at han er intelligent på det området er hevet over enhver tvil. Meningene hans, og den politiske intelligensen derimot, er en annen sak.

"........................"

Skrevet

Tja. Erna og Høyre har på mange området tatt over Hagens gamle innvandringspolitikk, noe som skremmer vannet av Hagen.

For hvor skal han sanke stemmer når Høyre kjører tilnærmet den samme linja som Hagen gjorde?

Det ser ut som om Hagen nå satser alt på at nordmenn er mer fremmedfientlige enn vi forhåpentligvis er, og kliner til med det ene uspiselige utsagnet etter det andre..

Det er jo heller ikke lenge siden han ville overvåke alle muslimer i Norge.

Jeg tror han har spilt korta sine fryktelig feil nå, med mindre jeg undervurderer nordmenns muslimfrykt.

Han sa det jo selv på tv2 i går, og spiller dermed på at han tidligere har hatt rett i mye: "Om 4-5 år vil alle se at jeg hadde rett, på samme måte som jeg hadde rett for 15-20 år siden".

Denne gangen tror jeg Hagen tar feil.

For øvrig er jeg litt imponert over hva slags mennesker han nå velger å omgåes. For disse religiøse gærningen her er vel knapt noe bedre enn muslimene han frykter.

Der er jeg faktisk rimelig enig med deg, gitt :-)

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...