Gå til innhold

Permanent russetid - om å treffe spikeren på hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Hva med det? Har du noe problem med det? Er det ikke greit at mennesker kopulerer?

Skrevet

Kunne man ikke egentlig ha onanart for småsaker? :-)

Sånne saker som nei til åpning av brua mellom Moss og Jeløya og sånn? :-)

Skrevet

Takk, Flisa!!! :D

Skrevet

Ja? Hva med det? Har du noe problem med det? Er det ikke greit at mennesker kopulerer?

Hvis du leser sakte en gang til, ser du at Haddal skriver om mer enn dette kjæresteparet.

Skrevet

Tror du det er en god metode?

Skrevet

Hvis du leser sakte en gang til, ser du at Haddal skriver om mer enn dette kjæresteparet.

Jada, men jeg skriver om kopulering. Det er jo i det hele tatt et ganske morsomt ord. Men ellers skal en ikke se bort fra at det er visse poeng i artikkelen som jeg er enig i;-)

Gjest Big Mac
Skrevet

Tja, de Haddal kritiserer er vel mediene, mer enn noe annet. I sin higen etter opplagsøkninger dyrkes det sjokkerende og grensesprengende. Det er mulig det gir oss et fattigslig samfunn, men jeg får unektelig følelsen av at Haddal sitter i glasshus her. Selv om aftenposten ikke er verstingen, så er eierne til aftenposten i høyeste grad med på å sikre en slik sammfunsutvikling.

Skrevet

Jada, men jeg skriver om kopulering. Det er jo i det hele tatt et ganske morsomt ord. Men ellers skal en ikke se bort fra at det er visse poeng i artikkelen som jeg er enig i;-)

penetrering er også et festlig ord i så måte.

Åh!

PENETRER MEG NÅ!

Åh!

ÅH!

hehe - jomfru fra by'n

Skrevet

penetrering er også et festlig ord i så måte.

Åh!

PENETRER MEG NÅ!

Åh!

ÅH!

hehe - jomfru fra by'n

Penetrere... *smake på* Jo, det er ganske morsomt:-)

Det penetreres!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...