Gå til innhold

Sminketips

Gjest trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest trenger litt hjelp
Skrevet

Blir så rød i ansiktet, og lurte på om det finnes noe jeg kan "legge på" slik at det demper rødheten(over brunkremen altså)? En (hvit)stift eller noe? Bare for å jevne ut fargene i ansiktet, fordi brunkremen dekker ikke det røde så veldig godt..Mener å ha sett det en eller annen plass,men husker ikke navnet...men er litt usikker på om jeg driver og blander flere produkter her. Men uansett, er det noen som har det slikt og har noen tips?

Takknemlig for alle svar;)

Gjest grønn stift
Skrevet

Grønn stift eller krem skal du ha. Bare spør på et parfymeri, de vet hva du er ute etter.

Gjest batteri
Skrevet

jeg vet jeg har lest noe om dette i ett blad..vet ikke hvilket merke som selger det, men vet at å bruke en krem i grønntone gjør at rødheten dempes..og det vistes eksempel så en slik krem..du blir ikke grønn selvfølgelig!!-men det demper rødheten..du bør spørre i ett parfymeri,for det er nok ett av de litt dyre merkene som selger det..

Gjest trenger litt hjelp
Skrevet

Grønn stift eller krem skal du ha. Bare spør på et parfymeri, de vet hva du er ute etter.

Å takk:) Tenkte at det måtte finnes noe for dette problemet. Kan ikke bruke rouge engang, siden jeg blir så rød (mest under øynene,ved nese partiet), og da blir det bare stygt med rouge på kinna.

Gjest meg igjen :)
Skrevet

Å takk:) Tenkte at det måtte finnes noe for dette problemet. Kan ikke bruke rouge engang, siden jeg blir så rød (mest under øynene,ved nese partiet), og da blir det bare stygt med rouge på kinna.

Det går an å fjerne det permanent med laser også. Couperoser heter det visst.

I alle fall fikk tanten min fjernet det med laser for et par år siden og det ble kjempefint.

SÅ jeg har tenkt å gjøre det samme. Man får det også dekt gjennom trygdekontroret om man er veldig plaget med det. Så kanskje du kan snakkemed legen om det? I alle fall et tips :)

Clue1365380406
Skrevet

Du kan jo prøve med en annen foundation også. Ikke sikkert den kremen du bruker dekker noe særlig?

Jeg bruker Lancome Hydra Compact foundation (krempudder), og det dekker alt, også rødhet. I tillegg ser det veldig naturlig ut!

Gjest trenger litt hjelp
Skrevet

Du kan jo prøve med en annen foundation også. Ikke sikkert den kremen du bruker dekker noe særlig?

Jeg bruker Lancome Hydra Compact foundation (krempudder), og det dekker alt, også rødhet. I tillegg ser det veldig naturlig ut!

Nei,ikke sikkert den dekker alt nei,men den jevner ut ansiktet godt, og jeg er veldig fornøyd med den. Den heter Estee Lauder, So Ingenious.

(Til og med dattera til Estee Lauder, bruker den ;)

Gjest trenger litt hjelp
Skrevet

Det går an å fjerne det permanent med laser også. Couperoser heter det visst.

I alle fall fikk tanten min fjernet det med laser for et par år siden og det ble kjempefint.

SÅ jeg har tenkt å gjøre det samme. Man får det også dekt gjennom trygdekontroret om man er veldig plaget med det. Så kanskje du kan snakkemed legen om det? I alle fall et tips :)

Hmm..Er ikke SÅ plaget til at jeg går så trastisk til verks,men takk for tipset ;) Det er verst om sommeren da,men skal nok finne noe som skal hjelpe :)

Gjest Brun-uten-sol
Skrevet

Den grønne greia har flere tipset deg om, så det vet du nå.

Har du forsøkt selvbruningskrem?

Gjest trenger litt hjelp
Skrevet

Den grønne greia har flere tipset deg om, så det vet du nå.

Har du forsøkt selvbruningskrem?

Nei,har ikke forsøkt selvbruningskrem,men kan den hjelpe? Har ikke tenkt på det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...