Gå til innhold

Har rota bort 2005 oblatene til bilene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har lett høyt og lavt, men de har nok gått i bosset kanskje?

Noen som vet hvor vi kan bestille nye? prøvde å lete på vegvesenet sine sider, men fant ingenting.

Noen bedre tips?

Skrevet

Hør ved nærmeste biltilsyn eller trafikkstasjon.

Gjest Rotemor
Skrevet

Å takk og pris at det er andre enn oss som har klart noko så idiotisk. Eg var for flau til å spørre etter tips. Bless you!

(Så var det å finne kvittering for betalt årsavgift da...)

Skrevet

Dette er et problem du ikke er alene med...:)

Da jeg jobbet på statens vegvesen var det i desse tider en haug av dere, som hadde rotet bort desse, så sto de der irritert over å måtte stå i kø, og trodde de kunne gå forran alle fordi de skulle jo bare ha...

Masse ekstra arbeid for funksjonærene som ellers er ganske så overarbeidet i en bedrift som er full av omstruktureringer, der de må skippe ferien sin fordi de har så liten bemanning.... Ansettelses stopp i staten myass!!!

Skrevet

Dette er et problem du ikke er alene med...:)

Da jeg jobbet på statens vegvesen var det i desse tider en haug av dere, som hadde rotet bort desse, så sto de der irritert over å måtte stå i kø, og trodde de kunne gå forran alle fordi de skulle jo bare ha...

Masse ekstra arbeid for funksjonærene som ellers er ganske så overarbeidet i en bedrift som er full av omstruktureringer, der de må skippe ferien sin fordi de har så liten bemanning.... Ansettelses stopp i staten myass!!!

I Moss stenger de trafikkstasjonen i ferien - slå den! :-)

Skrevet

I Moss stenger de trafikkstasjonen i ferien - slå den! :-)

Hæ?

Hmmm... så sånn gjør de det der!

Her jobber de føttene av seg (min mor jobber der) to personer og min mor fikk ikke ferie (igjen) pga dette, lite hyggelige folk i ferien, da de har så liten tid og gir andre skylden for at de roter bort sine egne oblater og forlanger at NÅ, NÅ må dem sette opp farten osv... (mange som ikke aner hva arbeidet til funksjoneærene innholder) bare fordi de selv har rotet bort oblatene sine!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...