Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere jeg bør spise nå, sånn midt på natta?

Eple? Klementin? Gulrot? (litt stress å skrelle, så vet ikke om jeg gidder...) Eller skal jeg slå til med en Mr.Lee? Eller bare en skive brød med ost og skinke på? Kanskje noen kjeks? Eller spiste jeg opp de tidligere i dag?

Posen med popcorn var nemlig ikke så veldig mettende.

Hva syns dere? (altså dere tre som er våkne her i verden)

Skrevet

Har alle sovnet? Jeg ser jeg har de fleste av de siste nye innleggene... hehe... Men ville gjerne hatt noen synspunkter på maten da!

Skrevet

Det blei til klementin + de siste to ritz-kjeksene.

Så nå får dere ha en fantastisk natt, skal strax legge meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spis som du ville spist på kvelden, og hvor mye du spiser bør du vurdere ut ifra hvor lenge det er til du skal legge deg.

Skrevet

Spis som du ville spist på kvelden, og hvor mye du spiser bør du vurdere ut ifra hvor lenge det er til du skal legge deg.

Mener du jeg skal spise det samme som de tre foregående måltidene som har vært etter middag?

Har liksom ingen fast rutine på kveldsmat, da dette behovet er et helt nytt fenomen for meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mener du jeg skal spise det samme som de tre foregående måltidene som har vært etter middag?

Har liksom ingen fast rutine på kveldsmat, da dette behovet er et helt nytt fenomen for meg.

Det er i hvert fall det jeg gjør selv.

Men jeg ville sett det an i forhold til når jeg legger meg. F.eks. ville jeg aldri dytta i meg et tyngre måltid nå dersom jeg hadde hatt planer om å legge meg om 30 minutter.

Hvis jeg vet jeg skal legge meg klokken 03:00 en natt, så spiser jeg mitt siste måltid ca. klokken 01:00, og dette måltidet vil da være av samme typen som det måltidet jeg spiser klokken 21:00 når jeg skal legge meg klokken 03:00.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men jeg ville sett det an i forhold til når jeg legger meg. F.eks. ville jeg aldri dytta i meg et tyngre måltid nå dersom jeg hadde hatt planer om å legge meg om 30 minutter.

Hvis jeg vet jeg skal legge meg klokken 03:00 en natt, så spiser jeg mitt siste måltid ca. klokken 01:00, og dette måltidet vil da være av samme typen som det måltidet jeg spiser klokken 21:00 når jeg skal legge meg klokken 03:00.

Det siste klokkeslettet der skulle være klokken 23:00. Ikke 03:00.

Skrevet

Jaja.

Har iallefall spist en klementin og to kjeks, og prøver å komme meg i seng før jeg blir sulten enda en gang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jaja.

Har iallefall spist en klementin og to kjeks, og prøver å komme meg i seng før jeg blir sulten enda en gang.

Men en klementin og et par kjeks regner jeg ikke engang som mat! :)

Skrevet

Men en klementin og et par kjeks regner jeg ikke engang som mat! :)

Hehe...

Skal ikke så mye til for å behage en gravid mage vettu.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe...

Skal ikke så mye til for å behage en gravid mage vettu.

Du bare erter den med så lite mat.

Ondskapsfullt! :)

Skrevet

Du bare erter den med så lite mat.

Ondskapsfullt! :)

Neida, den er fornøyd, helt til i morgen. I morgen skal den få brødskive.

Gjest mas mas...
Skrevet

Har alle sovnet? Jeg ser jeg har de fleste av de siste nye innleggene... hehe... Men ville gjerne hatt noen synspunkter på maten da!

Spis det du har lyst på... brødskive med noe på f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...