flisa Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Var med en venninne og så den filmen i går. Den var vakker! Akkurat sånn film som jeg koser meg med. Hver scene så ut som et gammelt maleri. Det var usynlige gnister og utrolig skuespilleri. noen som har sett den? 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Nei, men jeg har lest boka. En nydelig bok. Blir ofte skuffa når jeg ser filmen etter å lest boka, så jeg har ikke brydd meg om å se den. 0 Siter
Atene Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Nei, men jeg har lest boka. En nydelig bok. Blir ofte skuffa når jeg ser filmen etter å lest boka, så jeg har ikke brydd meg om å se den. Samme her. 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Nei, men jeg har lest boka. En nydelig bok. Blir ofte skuffa når jeg ser filmen etter å lest boka, så jeg har ikke brydd meg om å se den. Venninnen min hadde lest boken og derfor ba hun med seg meg - hun var sikker på at den passet til meg. Nå angret hun på at hun ikke hadde sett filmen først. Jeg skal låne boken av henne.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg har boken, så den kommer jeg til å lese en gang jeg får tid... 0 Siter
Nikki Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Så den på onsdag, mens jeg nippet til et glass vin. Kinosalen hadde nemlig sjenkebevilgning 0 Siter
Gjest kamillla Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Så den på onsdag, mens jeg nippet til et glass vin. Kinosalen hadde nemlig sjenkebevilgning Hvilken kino har skjenkebevilgning og hvordan kan de ha fått det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.