Gjest laget i dag Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Kok poteter (mange!), bland rømme og majones (ca. 2-3 ganger mer rømme enn majones. F.eks. en pakke majones og 2-3 beger rømme). Ha i purre og paprika. Godt! Og litt salt og pepper.... 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Yepp,- har laget på den måten jeg også. Kjempegodt. Men med en del finhakket løk i også..(men du har jo purren) 0 Siter
flisa Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 ..og litt sukker/fruktose anbefales hakk også opp litt eple og sylta agurk 0 Siter
citoyen Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg bruker selleri i stedet for purre. Finhakkede rødbeter er også morsomt, da blir salaten rosa. 0 Siter
Zarine Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Tusen gongar betre enn den sure, fæle potetsalaten ein kjøper på butikken i alle fall. Uspiseleg, det aller meste av den. Men takk for tips om blanding - det er så lenge sidan eg har laga sjølv at eg ikkje hugsar korleis eg gjorde det... trur det var blanding av cottage cheese og... eh... naturellyoghurt? med litt kapers i, trur eg, og grasløk? Jau, eg treng nok ei oppskrift ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Eller vårløk istedenfor purre. Og så hakket sylteagurk i...mmmm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.