Gå til innhold

tips god potetsalat

Anbefalte innlegg

Gjest laget i dag
Skrevet

Kok poteter (mange!), bland rømme og majones (ca. 2-3 ganger mer rømme enn majones. F.eks. en pakke majones og 2-3 beger rømme). Ha i purre og paprika. Godt! Og litt salt og pepper....

Gjest Sniff
Skrevet

Yepp,- har laget på den måten jeg også. Kjempegodt. Men med en del finhakket løk i også..(men du har jo purren)

Skrevet

..og litt sukker/fruktose anbefales :)

hakk også opp litt eple og sylta agurk :)

Skrevet

Jeg bruker selleri i stedet for purre. Finhakkede rødbeter er også morsomt, da blir salaten rosa.

Skrevet

Tusen gongar betre enn den sure, fæle potetsalaten ein kjøper på butikken i alle fall. Uspiseleg, det aller meste av den.

Men takk for tips om blanding - det er så lenge sidan eg har laga sjølv at eg ikkje hugsar korleis eg gjorde det... trur det var blanding av cottage cheese og... eh... naturellyoghurt? med litt kapers i, trur eg, og grasløk?

Jau, eg treng nok ei oppskrift ;-)

Skrevet

Eller vårløk istedenfor purre. Og så hakket sylteagurk i...mmmm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...