Gå til innhold

Hva skal du ha av snop i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest cola og popcorn
Skrevet

Og hva skal du? Jeg tror jeg skal se en film.. mannen min spiller pc-spill med noen venner.

Skrevet

Hmm...har ingen spesielle planer i kveld.... Har ikke sjekket om det er noe å se på tv heller...

Gjest en6768698
Skrevet

tyrkisk pepper, bacon crisp, popcorn, m, lakrisstang, cola, champagne. Når det blir tomt, går vi nok i skapet og fråtser i oss restene av det vi kjøpte på Danskebåten.

Skrevet

CHILINØTTER og COLA... to av mine største laster...:)

Nammis:)

Skrevet

Skal se detektimen på nrk og spise peanøtter og drikke pepsi.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Prøver å kutte alt av snop og brus jeg....men nå får jeg abstinenser og har gitt etter for melkesjokkisen...

Skrevet

Det blir en deilig salat med alt mulig godt: frisesalat, agurkbiter, cherrytomater, paprika i forskjellig farge, noen ostebiter, fetaost...og dressing.

mmmm...

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Det gjør gubben her og, så da er vi to i samme båt. Jeg drikker pepsi max og spiser stjernemix:)

Skrevet

Usj, jeg er gravid og orker ikke noe som heter snop eller brus. Så her blir det gulrøtter og vann. Høres ikke det fristende ut eller??

mvh

Skrevet

Klementiner, gulrøtter, epler, pærer, druer (røde, uten sten), nektariner, kiwi...

Tror aldri jeg har hatt så mye sundt i huset mitt før, men det er nå det jeg er fysen på om dagen.

Også har jeg drukket 3 bokser cola, men bare fordi sambo var i Sverige i dag.

Hadde jeg lest om chilinøttene til en annen her i tråden for en halvtime siden hadde jeg kjørt til butta og kjøpt meg pistasjnøtter og chilinøtter. Men nå er det for seint, og jeg orker ikke å handle på bensinstasjonen i kveld.

Skrevet

Litt sent men.

Hadde så usunn dag i går med lassevis av godteri ungene kjøpte i Sverige,så i dag ble det trening på Sats og salat etterpå.

Skrevet

Har spist litt av den nye Non Stop- melkesjokolade, og litt Søppeldynga..... Er ikke spes gald i snop egentlig....

Skrevet

Hva er det med dolere?

Grønnsaker og salat er da ikke snop!!

Har spist det jeg hadde lyst på i en tv-godt pose som hadde gått ut på dato.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...