Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg har mista stemmen, det er helt grumsomt:(... Jeg er en skravlebøtte uten like og har alltid masse å snakke om. Det er helt forfærdelig å ikke kunne snakke... Noen som har råd på hva man skal gjøre? hvordan få stemmen igjen fortest mulig... Huff det må være den værste straffen jeg får som menneske.. lol 0 Siter
Gjest tips Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Kok opp varmt vann, ha i sitron og honning. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Kok opp varmt vann, ha i sitron og honning. Takk skal gjøre det med en gang.. Noen som har opplevd det samme? det er helt forfærdelig:( å ikke få prate alså 0 Siter
Gjest tips Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Takk skal gjøre det med en gang.. Noen som har opplevd det samme? det er helt forfærdelig:( å ikke få prate alså Hold deg varm, og drikk noe varmt. Te med melk og honning er også godt. God bedring:) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Kanskje det er verste straffen for deg, men hva om det hele bunner i en form for kosmisk rettferdighet der andre skal få pleie ørene sine litt uten at du skvaldrer i et sett?*L* 0 Siter
Gjest meti Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Takk skal gjøre det med en gang.. Noen som har opplevd det samme? det er helt forfærdelig:( å ikke få prate alså Jeg vet! Sinnsykt irriterende! Jeg har nettopp vært en uke på ferie i Danmark, og stemmen min forsvant på vei ned dit, og kom tilbake på vei opp....grr..... Er så slitsomt å anstrenge seg for å få ut litt lyd! For ikke å snakke om at man hele tiden må gjenta seg selv fordi alle sier "Hææ?" når du prøver å si noe.. God bedring! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg har ingen gode råd, men jeg vet hvor ille det er å ikke kunne snakke. Når man er en skravlebøtte som bare _må_ prate, er det lidelse og tortur å ikke kunne gjøre det... Syns det er ille nok å ha febermålet i munnen, jeg, for det er alltid noe jeg skal si akkurat da... God bedring, ihvertfall! 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg har ingen gode råd, men jeg vet hvor ille det er å ikke kunne snakke. Når man er en skravlebøtte som bare _må_ prate, er det lidelse og tortur å ikke kunne gjøre det... Syns det er ille nok å ha febermålet i munnen, jeg, for det er alltid noe jeg skal si akkurat da... God bedring, ihvertfall! hehe ja ikke sant.. for meg er det ille å dra til tannlegen.. Da må man være stille leeeenge 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Kanskje det er verste straffen for deg, men hva om det hele bunner i en form for kosmisk rettferdighet der andre skal få pleie ørene sine litt uten at du skvaldrer i et sett?*L* ja ikke sant.. gubben sier: det var godt med litt stilhet gitt. lol 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg vet! Sinnsykt irriterende! Jeg har nettopp vært en uke på ferie i Danmark, og stemmen min forsvant på vei ned dit, og kom tilbake på vei opp....grr..... Er så slitsomt å anstrenge seg for å få ut litt lyd! For ikke å snakke om at man hele tiden må gjenta seg selv fordi alle sier "Hææ?" når du prøver å si noe.. God bedring! hehe også dem i danmark som har problemer med å forstå norsk sånn ellers da.. huff huff ... Har fått litt stemme igjen nå, men det høres ut som en rusten dør som går sakte opp 0 Siter
musikeren Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Hvis du lover å aldri, ALDRI mer skrive "verste" med æ, så skal jeg gi deg et godt råd. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Hvis du lover å aldri, ALDRI mer skrive "verste" med æ, så skal jeg gi deg et godt råd. hehe e finnmarking vet du:O) men ok... det er det verste:O) ok? lol 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Ah, der ser du en av fordelene ved å være døv og tegnspråkbruker! Jeg slipper iallefall å bekymre meg om å miste stemmen ;o) 0 Siter
musikeren Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 hehe e finnmarking vet du:O) men ok... det er det verste:O) ok? lol Duh... Skal det være en unnskylding at en er finnmarking nå, da? Men ok. Det er godt:-) En kombinasjon av Sharp og Opera mints gjør underverker. Det veit jeg, brukte det for to uker siden, da jeg spelte tre dager i strekk på pianobar, samtidig som jeg var tett og jævlig. Kombiner det med et oppkok av fersk ingefærrot og honning, så har du en slim-killer. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Duh... Skal det være en unnskylding at en er finnmarking nå, da? Men ok. Det er godt:-) En kombinasjon av Sharp og Opera mints gjør underverker. Det veit jeg, brukte det for to uker siden, da jeg spelte tre dager i strekk på pianobar, samtidig som jeg var tett og jævlig. Kombiner det med et oppkok av fersk ingefærrot og honning, så har du en slim-killer. jammen jammen... hehe jeg skriver på dialekt uten å tenke over det seru:O) så "verst" blir da på dialekt "værst". Æ lover å skriv bokmål etter den hær sætninga:O) 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Ah, der ser du en av fordelene ved å være døv og tegnspråkbruker! Jeg slipper iallefall å bekymre meg om å miste stemmen ;o) er du født døv , eller er du blitt det? Om du er født døv kan det ikke være så ille, da vet man liksom ikke om noe annet.. Rett meg vist jeg tar feil:) 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Ah, der ser du en av fordelene ved å være døv og tegnspråkbruker! Jeg slipper iallefall å bekymre meg om å miste stemmen ;o) He he,den var god,Togli =0)).Ha riktig god ferie,godt det gikk såpass bra med størstemann!Kos dere c",) Mvh 0 Siter
Gjest tronder Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 jammen jammen... hehe jeg skriver på dialekt uten å tenke over det seru:O) så "verst" blir da på dialekt "værst". Æ lover å skriv bokmål etter den hær sætninga:O) det uttales da sannelig værst på bokmål også, så om du skal skrive på dialekt kan du likevel skrive verst. dialektskriving ser litt penere ut da. 0 Siter
mAd Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Ah, der ser du en av fordelene ved å være døv og tegnspråkbruker! Jeg slipper iallefall å bekymre meg om å miste stemmen ;o) Humm.. enn hvis du brekker armen(e) da? 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 det uttales da sannelig værst på bokmål også, så om du skal skrive på dialekt kan du likevel skrive verst. dialektskriving ser litt penere ut da. nei ikke her i Finnmark... men jeg skriver ikke bevist på dialekt, det kommer vell ett og annet ord innomellom uten at jeg tenker på det. Jeg liker best å skrive på bokmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.