Gjest maiklive Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 er innom av og til, og noen ganger veldig ofte... og andre ganger kan det gå ukesvis før jeg er innom. Ikke alltid jeg skriver noe.Søker råd og gir råd ettersom hva emner handler om. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 er innom av og til, og noen ganger veldig ofte... og andre ganger kan det gå ukesvis før jeg er innom. Ikke alltid jeg skriver noe.Søker råd og gir råd ettersom hva emner handler om. Kan vel trygt si at jeg leser maaange flere enn jeg skriver! Er innom stort sett hver dag, men trenger ikke nødvendigvis skrive noe.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 er innom av og til, og noen ganger veldig ofte... og andre ganger kan det gå ukesvis før jeg er innom. Ikke alltid jeg skriver noe.Søker råd og gir råd ettersom hva emner handler om. Du bruker ikke samme nick nå? 0 Siter
sigga Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 ikke så mange hovedinnlegg, men endel svar blir det nok... kan kanskje kalle meg dol-avhengig??? 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Hmm... Tja...? Et par i døgnet? Hehe... Blir nok litt mange timer foran pcen på en kveld, og da rekker man veeeeldig mange innlegg. 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Leser for det meste innleggene til andre, svarer litt innimellom og skriver egne innlegg en gang iblant. 0 Siter
Gjest Skjermtrollet Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Mest lesing - svarer innimellom, og spør innimellom. 0 Siter
Amiga Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Ikke nå lenger, men for 2-5 år siden "bodde" jeg her inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.