Gå til innhold

Har du mange nick?

Anbefalte innlegg

Gjest nick5
Skrevet

Jeg har et fast, og av og til har jeg et annet..

Skrevet

Nei..

Jeg hadde et annet for flere år siden,,av en eller annen mystisk grunn funker det ikke nå lenger.. derfor måtte jeg få meg et nytt, og det er kun dette jeg bruker..

Skrevet

Nei, jeg er meg. Bruker alltid dette nicket.

Skrevet

Ja jeg har dette og et til, som mange av dere vet...

Dessuten venter jeg ikke på sommeren lenger, jeg har rett og slett gitt opp:)

Skrevet

Ja jeg har dette og et til, som mange av dere vet...

Dessuten venter jeg ikke på sommeren lenger, jeg har rett og slett gitt opp:)

Men nå har den kommet så du kan stoppe og vente ;o)

Skrevet

Jeg er nok oftest meg selv her inne men det hender jeg bruker et annet. Men regner med at mange kjenner til det også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har flere nick, men bare ett på dol.

De andre benyttes i mer seriøse fora.

Skrevet

Men nå har den kommet så du kan stoppe og vente ;o)

Nei den har ikke det:(

I "sommer" har vi hatt to deilige dager, noen overskyet og masse masse masse regn, nå letter det litt på skyene, og jeg håper da på at min ventetid er over...

Bor ikke på Østlandet skjønner du;)

Skrevet

I "sommer" har vi hatt to deilige dager, noen overskyet og masse masse masse regn, nå letter det litt på skyene, og jeg håper da på at min ventetid er over...

Det er synd for i går på dagen var det helt nydelig selv om det ble skybrudd med torden etterpå.

I dag er det også strålende og det skal bli fint hele neste uke.

Men hva hjelper det? Jeg skal på sykehuset til mandagen og blir der i tre uker. Og da er sommeren ferdig tenker jeg.

Skrevet

Her avløses i hvert fall regnskurene innimellom av sol :)

Skrevet

Det er synd for i går på dagen var det helt nydelig selv om det ble skybrudd med torden etterpå.

Men hva hjelper det? Jeg skal på sykehuset til mandagen og blir der i tre uker. Og da er sommeren ferdig tenker jeg.

Om tre uker er vi fremdeles i første halvdel av august så litt mer sommer kan det jo bli :)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Si ikke det, august og september kan være flotte måneder det ;o)

Og lykke til på sykehuset.

Skrevet

Om tre uker er vi fremdeles i første halvdel av august så litt mer sommer kan det jo bli :)

Det håper jeg men jeg er slett ikke sikker etter denne elendige sommeren.

Skrevet

Her avløses i hvert fall regnskurene innimellom av sol :)

Man kan se et lite glimt av den opp i fjellene, men man rekker ikke opp dit før den er forsvunnet:(

Men nå blir det vel sånn som vanlig, vi har hatt noen fine sommernetter da, der det har vært kaldt men klar himmel, men så regner det på dagen igjen og blåser og man skulle nesten tro det var vinter:(

Skrevet

Jeg nærmer meg sikkert dit iløpet av høsten, eller så blir det vel andre veien:)

Typisk at fineværet kommer når man har noe så viktig og så når man må holde seg inne... typisk!!!

Skrevet

Si ikke det, august og september kan være flotte måneder det ;o)

Og lykke til på sykehuset.

Takk. Fordelen med fint vær er at jeg slipper å fryse ihjel når jeg må ut for å røyke :o)

Skrevet

Jeg nærmer meg sikkert dit iløpet av høsten, eller så blir det vel andre veien:)

Typisk at fineværet kommer når man har noe så viktig og så når man må holde seg inne... typisk!!!

Jeg ville heller dratt på ferie, ja. Men jeg har ventet på denne innleggelsen siden november så jeg har ikke noe valg.

Skrevet

Jeg ville heller dratt på ferie, ja. Men jeg har ventet på denne innleggelsen siden november så jeg har ikke noe valg.

Når du har ventet så lenge så er det klart du må på sykehuset!

Men vi kan jo håpe på en fin september da:)

Egentlig så burde sommeren vært flyttet til aug-sept-okt for da har man liksom så mye bedre tid;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...