Gå til innhold

Har du mange nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du har ventet så lenge så er det klart du må på sykehuset!

Men vi kan jo håpe på en fin september da:)

Egentlig så burde sommeren vært flyttet til aug-sept-okt for da har man liksom så mye bedre tid;)

Det er jeg enig i.

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg har ett. Hvis det er noe _spesielt_ jeg vil, finner jeg på et ;-)

Skrevet

Ett. Har ennå til dags dato ikke benyttet noe annet enn det faste nicket.

".........................."

Skrevet

Jeg har ett fast,men skal jeg spørre om noe pinlig,finner jeg på et eller annet.

Skrevet

Jeg har et fast nick her på dol ja, men det hender jo en gang innimellom at jeg kaller meg noe annet, hvis situasjonen er sånn at jeg ikke har lyst til å bli koblet med innlegget. Men aldri her på Åpent forum, det er vel mer på gynekologi eller sex...

Også har jeg et annet fast nick som jeg bruker på alle gravid-sidene jeg er på. Også bruker jeg til og med mitt eget navn på et par dønn seriøse sider.

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Har brukt dette nå i det siste.. vel når jeg er innom, før hadde jeg Aandily, og hender jeg bruker noe annet om det er noe spesielt.:)

Bente831365380491
Skrevet

Det er alt etter som....Hvis jeg ikke vil at noen skal se at det er jeg som har skrevet et innlegg, lager jeg meg et nick...ofte noe som har med det jeg skriver/spør om...

Gjest musikerenBulten i Bo
Skrevet

Nope. Kunne aldri ramle meg inn å bruke mer enn ett nick.

Gjest maiklive
Skrevet

Jeg har ett. Det holder da i massevis.

tror mange har flere nick , men ikke f... om de tørr innrømme det:/ selv har jeg et annet, men bruker nu stortsett bare dette da:O)

Skrevet

tror mange har flere nick , men ikke f... om de tørr innrømme det:/ selv har jeg et annet, men bruker nu stortsett bare dette da:O)

Gosj...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...