Gjest glad i høsten Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg bryr meg faktisk ikke om at vi ikke har hatt så mye sol! Hva mener du? 0 Siter
Gjest glad i høsten Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg er helt enig med deg :-) Så er ikke jeg den eneste.. 0 Siter
Mistera Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Som høstbarn så liker jeg høsten, og syntes at dette er den fineste og koseligseste årstiden på året... MEN det forutsetter at man har fått litt sollys (livslys) i løpet av våren eller sommeren... ellers så blir man deppa i mørket... selv om jeg liker det... mørket altså 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Så er ikke jeg den eneste.. Høsten er den fineste årstiden av alle den.. 0 Siter
sigga Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg elsker også høsten; den kalde klare lufta, frostrøyken, fargene, den første snøen, skjerf og hansker. Men det er best at det kommer etter en knallsommer med bading og litt farge på kroppen. tror vi mennesker er drevet av solsceller...humøret holder lenger med oppladete batterier...(",)... 0 Siter
Soria Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg elsker også høsten; den kalde klare lufta, frostrøyken, fargene, den første snøen, skjerf og hansker. Men det er best at det kommer etter en knallsommer med bading og litt farge på kroppen. tror vi mennesker er drevet av solsceller...humøret holder lenger med oppladete batterier...(",)... Så sant 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Har sluttet med å henge meg opp i sommerværet. Det blir som det blir ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg syns igrunn været er helt greit. Får iallefall ikke dårlig samvittighet fordi jeg har bestemt meg for at bikiniene skal få ligge nedi skuffen helt fram til 2006. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Svaret mitt blir det samme som sigga sitt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Det eneste skille jeg har på kroppen er svake antydninger etter sydenturen i fjor. Det betyr - utvilsomt - at sommeren i år ikke har vært helt i vater til nå. 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Kommer ikke fra trøndelag du? Her regner det konstant,jeg hater regn,ergo liker jeg ikke været vi har nå. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Overskyet sommervær, og ikke veldig varmt, er helt topp for meg. Regn går også bra, men pøser det ned i mange dager og en har ferie, kan det jo bli litt trått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.