Gå til innhold

Jeg liker sommerværet!

Anbefalte innlegg

Gjest glad i høsten
Skrevet

Jeg bryr meg faktisk ikke om at vi ikke har hatt så mye sol! Hva mener du?

Gjest glad i høsten
Skrevet

Jeg er helt enig med deg :-)

Så er ikke jeg den eneste..:)

Skrevet

Som høstbarn så liker jeg høsten, og syntes at dette er den fineste og koseligseste årstiden på året... MEN det forutsetter at man har fått litt sollys (livslys) i løpet av våren eller sommeren... ellers så blir man deppa i mørket... selv om jeg liker det... mørket altså:)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Så er ikke jeg den eneste..:)

Høsten er den fineste årstiden av alle den..

Skrevet

Jeg elsker også høsten; den kalde klare lufta, frostrøyken, fargene, den første snøen, skjerf og hansker. Men det er best at det kommer etter en knallsommer med bading og litt farge på kroppen.

tror vi mennesker er drevet av solsceller...humøret holder lenger med oppladete batterier...(",)...

Skrevet

Jeg elsker også høsten; den kalde klare lufta, frostrøyken, fargene, den første snøen, skjerf og hansker. Men det er best at det kommer etter en knallsommer med bading og litt farge på kroppen.

tror vi mennesker er drevet av solsceller...humøret holder lenger med oppladete batterier...(",)...

Så sant :)

Gjest Rusle
Skrevet

Har sluttet med å henge meg opp i sommerværet. Det blir som det blir ;-)

Skrevet

Jeg syns igrunn været er helt greit. Får iallefall ikke dårlig samvittighet fordi jeg har bestemt meg for at bikiniene skal få ligge nedi skuffen helt fram til 2006.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det eneste skille jeg har på kroppen er svake antydninger etter sydenturen i fjor.

Det betyr - utvilsomt - at sommeren i år ikke har vært helt i vater til nå.

Skrevet

Kommer ikke fra trøndelag du?

Her regner det konstant,jeg hater regn,ergo liker jeg ikke været vi har nå.

Gjest uten signatur
Skrevet

Overskyet sommervær, og ikke veldig varmt, er helt topp for meg. Regn går også bra, men pøser det ned i mange dager og en har ferie, kan det jo bli litt trått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...