Gå til innhold

Er du pen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg er den rette til å bedømme det, men er fornøyd med mitt eget utseende.

Ser vel "helt grei" ut regner jeg med...

Skrevet

kommer ann på hvilken dag du spør. Selvtilliten når det gjelder eget utseende går opp og ned.

Gjest LucySky
Skrevet

Kommer an på øynene som ser.

Med god tid og sminke, så...smellpen.

Rett ut av senga og dårlig dag, stygg som faen.

Bente831365380491
Skrevet

Helt normal vil jeg si.....

Gjest zuuul
Skrevet

ser ut som en modell. bortsett fra kroppen dah høhø

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser bare helvete ut, men jeg er ganske grei.

Det må dog sies at jeg har relativt grei rumpe dersom lyset faller på den fra riktig vinkel.

Skrevet

Jeg ser bare helvete ut, men jeg er ganske grei.

Det må dog sies at jeg har relativt grei rumpe dersom lyset faller på den fra riktig vinkel.

"Det må dog sies at jeg har relativt grei rumpe dersom lyset faller på den fra riktig vinkel."

Og akkurat det er en jævlig viktig egenskap, er det ikke? Så får det bare være med resten liksom...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det må dog sies at jeg har relativt grei rumpe dersom lyset faller på den fra riktig vinkel."

Og akkurat det er en jævlig viktig egenskap, er det ikke? Så får det bare være med resten liksom...?

Njæ, jeg må jo innrømme at jeg bryr meg om resten også. Trener jo litt for å få skikk på legemet, men rumpa er selvfølgelig viktig.

Men jeg synes ikke selv at driteapparatet mitt er noe særlig å skryte av, så jeg skrøyt nok på meg litt over her.

Det hele bunner og grunner altså ut i at jeg er grei!

Neida; nå er jeg uhyre sarkastisk. Jeg er digg. Rett og slett.

Skrevet

Njæ, jeg må jo innrømme at jeg bryr meg om resten også. Trener jo litt for å få skikk på legemet, men rumpa er selvfølgelig viktig.

Men jeg synes ikke selv at driteapparatet mitt er noe særlig å skryte av, så jeg skrøyt nok på meg litt over her.

*ler høyt*

Om jeg syns at utseende på min rompe er viktig da, er jeg rar da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler høyt*

Om jeg syns at utseende på min rompe er viktig da, er jeg rar da?

Nei, du er ikke rar om du bryr deg om rumpepartiet ditt.

Hvem gjør ikke det? Jenter får hele tiden høre at gutta sikler på rumpene deres, mens vi hele tiden får høre at dere sikler på våre.

Man må jo være totalt likegyldig om man ikke bryr seg.

Gjest zuuul
Skrevet

driiiiiiiiiiit digg!!!!!!!

om du er han jeg tror du er.

Skrevet

Nei, du er ikke rar om du bryr deg om rumpepartiet ditt.

Hvem gjør ikke det? Jenter får hele tiden høre at gutta sikler på rumpene deres, mens vi hele tiden får høre at dere sikler på våre.

Man må jo være totalt likegyldig om man ikke bryr seg.

Gosj...

Egentlig bryr det meg ikke så veldig mye, men det er jo hyggelig å få komplimenter for den da.

*ler enda mer*

ShitDiddelyDo
Skrevet

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gosj...

Egentlig bryr det meg ikke så veldig mye, men det er jo hyggelig å få komplimenter for den da.

*ler enda mer*

Det er alltid hyggelig med komplimenter! :)

Skrevet

Kan du komme inn på ranglere og fortelle oss hvem du tror han er?

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du komme inn på ranglere og fortelle oss hvem du tror han er?

;)

Ikke noen konspirasjonsteorier her nå!

:)

Skrevet

Helt alvorlig så er jeg hva dere jenter kaller en godbit. Det er det mange som har sagt. Og særlig får jeg skryt for øynene og smilet mitt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...