Gå til innhold

Hva er din favoritt-rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Taco.... Med masse kjøttdeig, ost og rømme ++ masse annet digg til og ;)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

21

• Dorthe

11

• Amiga

6

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åååååååå, det vet jeg om en annen som liker også....;-)

Du også? ;-)

Skrevet

Raspeballer, pinnekjøtt, pepperstek og filet mignong. Men akkurat nå skulle jeg gjerne ha hatt norske pølser og fiskepudding.

Skrevet

Raspeballer, pinnekjøtt, pepperstek og filet mignong. Men akkurat nå skulle jeg gjerne ha hatt norske pølser og fiskepudding.

Har du en god raspeball-oppskrift? Har lovet å lage det til svigers (imponere litt), problemet er bare at jeg aldri har laget det før... :(

Skrevet

Har du en god raspeball-oppskrift? Har lovet å lage det til svigers (imponere litt), problemet er bare at jeg aldri har laget det før... :(

Nei, jeg må improvisere litt med det jeg får tak i her jeg bor. Men jeg bruker bacon inni og salt lammekjøtt til, synd jeg ikke får tak i kålrabi.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du også? ;-)

Nå må dere roe dere ned, jenter.

Snart tror folk at jeg har bydd alle damene her på middag! :)

Skrevet

Ja, det ville jo være dumt. Håper du får en rolig natt! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det ville jo være dumt. Håper du får en rolig natt! :-)

Jada, natta blir nok grei. Sitter et par doldamer utenfor her og venter på biff og mine hvitløksgratinerte poteter, men de ser ganske hyggelige ut så det går nok greit.

Skrevet

Jada, natta blir nok grei. Sitter et par doldamer utenfor her og venter på biff og mine hvitløksgratinerte poteter, men de ser ganske hyggelige ut så det går nok greit.

Det høres godt ut, jeg hadde faktisk en biffoppskrift jeg limte her fra DOL en gang. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres godt ut, jeg hadde faktisk en biffoppskrift jeg limte her fra DOL en gang. :-)

Biffoppskrift? Hva er det for noe? Biff er biff. Den skal steikes. Det eneste man gjør er å kappe opp oksen og legge den i panna, og sørge for at den blir passe stekt.

Trenger ingen oppskrift til det! :)

(Bortsett fra til tilbehøret, selvsagt).

Skrevet

Men jeg har enda ikke fått cognacen du har lovet meg :o(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men jeg har enda ikke fått cognacen du har lovet meg :o(

Nå tror jeg igjen du blander meg sammen med dette perverse faenskapet med samme initialer som meg!

*Mmmmmmmmmm Backe XO*

;)

Skrevet

Nå tror jeg igjen du blander meg sammen med dette perverse faenskapet med samme initialer som meg!

*Mmmmmmmmmm Backe XO*

;)

Ja, akkurat :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, akkurat :o)

Klokka er 03:00 og det begynner å lysne ute.

Det er forholdsvis deilig når man sitter her i indre odalen og kikker opp på stjernene.

Ingen steder er som Odalen når det er stjerneklart!

Skrevet

Klokka er 03:00 og det begynner å lysne ute.

Det er forholdsvis deilig når man sitter her i indre odalen og kikker opp på stjernene.

Ingen steder er som Odalen når det er stjerneklart!

Måtte du minne meg på at klokka er så mye? Jeg har ikke begynt å bli trøtt enda.

Og de stjernene i Odalen kan du ha for deg sjøl. Nå kan jeg vel snart se sola komme opp over hustakene her :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Måtte du minne meg på at klokka er så mye? Jeg har ikke begynt å bli trøtt enda.

Og de stjernene i Odalen kan du ha for deg sjøl. Nå kan jeg vel snart se sola komme opp over hustakene her :o)

Det er sent å være våken nå, ja.

Selv har jeg vært på dans på lokalet her i Odalen i kveld. Det var trøkk ut av en annen verden. Cowboy Trond gjorde en opptreden som vil huskes både her, i Nedre Odalen, Øvre Odalen og i Ytterste Odalen, i mange år framover. Det var liv. Det var rølp. Det var slossing. Det var karsk. Det var Odalsbunad. Odalslefse. Lefsøser. Det var mer karsk, og det var puling.

Det er derfor vi i Odalen så sjelden er å se rundt om i landet og rundt om i utlandet. Hvorfor dra på ferie når man bor i Odalen?

Som vi ofte sier her oppe: There is no place like Odalen!

Skrevet

Selv har jeg vært på dans på lokalet her i Odalen i kveld. Det var trøkk ut av en annen verden. Cowboy Trond gjorde en opptreden som vil huskes både her, i Nedre Odalen, Øvre Odalen og i Ytterste Odalen, i mange år framover. Det var liv. Det var rølp. Det var slossing. Det var karsk. Det var Odalsbunad. Odalslefse. Lefsøser. Det var mer karsk, og det var puling.

Det er derfor vi i Odalen så sjelden er å se rundt om i landet og rundt om i utlandet. Hvorfor dra på ferie når man bor i Odalen?

Hvorfor prøver du å overbevise oss om at du bor i Odalen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor prøver du å overbevise oss om at du bor i Odalen?

For å svare litt seriøst:

Når jeg smører så til de grader tjukt på som jeg gjør nå, så forventer jeg vel egentlig ikke at noen her skal få for seg at jeg bor i Odalen.

Altså blir det en relativt voksen overdrivelse å skrive at jeg prøver å få folk til å tro at jeg bor der.

Skrevet

Og jeg som trodde det var cowboy Laila og SvenO som spelte i dag. Ble du skuffet? Det kunne jo hende at Mette Marit hadde stukket innom en tur også. Det hender jo at Haakon er innom min lokale pub så.

Har de forresten cognac på lokale der oppe? Eller går det bare i hjemmelaget?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...