Gå til innhold

Tilbud på mobiltelefoner for en som har netcom-abb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner bare masse telefoner til 1kr og 399kr etc, som man må ha telenor abb. for..

Noen som vet om de som har netcom har noen tilbud for tiden?

Skrevet

siba.no har.Sony ericson T610 til 1 krone.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, de har alltid tilbud, og de er alltid rimeligere enn Telenor.

Du merker jo ikke stort til at du får telefonene billigere med Netcom abonnement dersom du velger å kjøpe en telefon til 1 krone, men kjøper du en dyrere telefon vil du se at Netcom subsidierer mer enn Telenor.

Skrevet

Ja, de har alltid tilbud, og de er alltid rimeligere enn Telenor.

Du merker jo ikke stort til at du får telefonene billigere med Netcom abonnement dersom du velger å kjøpe en telefon til 1 krone, men kjøper du en dyrere telefon vil du se at Netcom subsidierer mer enn Telenor.

Hvis man da alt har et netcom abb, får man telefonen for 1kr da?

Skrevet

Ja,hvis du har bare en mnd igjen av ditt gamle abonnement.

Skrevet

Ja,hvis du har bare en mnd igjen av ditt gamle abonnement.

Hvis ikke må man betale full pris?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er bare å binde seg i 12 måneder.

Så vidt jeg fikk beskjed om her på dol for et par dager siden, så er det noe nytt nå som sørger for at du ikke kan tegne ny bindingstid dersom du allerede har bindingstid igjen, men dersom du ikke har det kan du selvsagt videreføre abonnementet ditt med nye 12 måneders binding.

Skrevet

Det vet jeg ikke.Sendte mail til netcom og fikk svar i dag,om at man måtte ha bare 1 mnd igjen av abo.tiden.Sto ikke noe om man kunne videreføre ved å betale fullpris.Spurte ikke om det heller da,så det kan jo hende man kan det.

Skrevet

Ja, det er bare å binde seg i 12 måneder.

Så vidt jeg fikk beskjed om her på dol for et par dager siden, så er det noe nytt nå som sørger for at du ikke kan tegne ny bindingstid dersom du allerede har bindingstid igjen, men dersom du ikke har det kan du selvsagt videreføre abonnementet ditt med nye 12 måneders binding.

1 mnd kunne man ha igjen,fikk jeg beskjed om fra netcom i dag.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Typen min måtte betale full pris fordi han allerede hadde et abonnement som han hadde bundet seg til og som ikke gikk ut før i desember.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...