Gå til innhold

langvarig syk

Anbefalte innlegg

valentina81
Skrevet

Har hatt psykiske lidelser i fire år. gikk på skole da jeg ble syk, og måtte avbryte utdannelsen.Har hatt rehabilitering, pga utsikt til bedring. For en stund tilbake ble jeg ble bedre, og søkte på skole for å fullføre. kom inn, og er nå på arbeidstrening, fire timer, tre dager i uka. Trives med å komme meg ut, og prøve det "normale" liv. men er nå dårligere. Og jeg ser meg ikke i stand til å starte opp igjen på skolen.

Problemet er at jeg ikke får fortsette på rehbilitering. Så hva gjør jeg nå?? Trygdekontoret er lite imøtekommende.

Jeg vil ikke få noe støtte til utdannelsen, og må søke om lån og stipend.

Er det noen som har vært i lignende situasjon?

Er innterssert i å få meg en jobb ( noe som er vanskelig her jeg bor..), men kan ikke jobbe 100%

Takknemlig for svar...!

Skrevet

Tja, jeg endte på uføretrygd jeg fordi jeg ikke kunne få en jobb som passet meg. Nå har ikke jeg en psykisk lidelse men en fysisk. Jeg gjennomførte attføringen min og jobbet i 8 mnd og så var det stopp.

Jeg skulle også gjerne hatt en jobb men er avhengig av fleksibel arbeidstid og det er det ingen som vil tilby meg.

Kanskje har noen et godt råd til deg? Jeg har ikke funnet noen løsning på mine problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...