Gå til innhold

Adressefelt er borte

Anbefalte innlegg

Gjest gregorius
Skrevet

Har Windows IE, og plutselig er adressefeltet der jeg kan skrive inn url borte. Hvordan får jeg denne tilbake?

Skrevet

Menyen "vis" øverst. Eller view. Og så inn på den som hos meg heter "toolbars", du finner sikkert ut hva det er på norsk.

Gjest gregorius
Skrevet

Dette hjelper ikke!

Hva kan jeg gjøre?

(er norsk IE)

Skrevet

Dette hjelper ikke!

Hva kan jeg gjøre?

(er norsk IE)

F11 ?

(Og hvis det bare gjør ting verre så trykk F11 igjen)

Skrevet

Dette hjelper ikke!

Hva kan jeg gjøre?

(er norsk IE)

Eller... Det kan være der, men du kan ha dratt det i en posisjon hvor det ikke synes.

Prøv å dra litt rundt oppi verktøylinjene. Helt til høyre f.eks.

Skrevet

Hei!

Jeg kan fjerne den og finne den frem igjen ved å velge

vis -> verktøylinjer -> Adresselinje

Håper det funker hos deg

mvh

Gjest Kengun.com
Skrevet

Dette hjelper ikke!

Hva kan jeg gjøre?

(er norsk IE)

Er det satt "huk" ved vis -> verktøylinjer -> Adresselinje ? Hvis ikke så må du velge den slik at den hukes av. Hvis det er huk ved den så er det som Åsemor sier at adresse linjen er blitt forskjøvet slik at du ikke ser den. Se da om du finner et sted der oppe hvor det står "Adresse". Ta så tak i dette med venstre museknapp og dra litt nedover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...