Gjest gregorius Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Har Windows IE, og plutselig er adressefeltet der jeg kan skrive inn url borte. Hvordan får jeg denne tilbake? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Menyen "vis" øverst. Eller view. Og så inn på den som hos meg heter "toolbars", du finner sikkert ut hva det er på norsk. 0 Siter
Gjest gregorius Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Dette hjelper ikke! Hva kan jeg gjøre? (er norsk IE) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Dette hjelper ikke! Hva kan jeg gjøre? (er norsk IE) F11 ? (Og hvis det bare gjør ting verre så trykk F11 igjen) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Dette hjelper ikke! Hva kan jeg gjøre? (er norsk IE) Eller... Det kan være der, men du kan ha dratt det i en posisjon hvor det ikke synes. Prøv å dra litt rundt oppi verktøylinjene. Helt til høyre f.eks. 0 Siter
loinen Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Hei! Jeg kan fjerne den og finne den frem igjen ved å velge vis -> verktøylinjer -> Adresselinje Håper det funker hos deg mvh 0 Siter
Gjest Kengun.com Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Dette hjelper ikke! Hva kan jeg gjøre? (er norsk IE) Er det satt "huk" ved vis -> verktøylinjer -> Adresselinje ? Hvis ikke så må du velge den slik at den hukes av. Hvis det er huk ved den så er det som Åsemor sier at adresse linjen er blitt forskjøvet slik at du ikke ser den. Se da om du finner et sted der oppe hvor det står "Adresse". Ta så tak i dette med venstre museknapp og dra litt nedover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.