Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Hva betyr egentlig dette ordet? Jeg har søkt men finner ikke betydningen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Såvidt jeg kan se er det en type svulst... Kan det stemme? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 Såvidt jeg kan se er det en type svulst... Kan det stemme? Ja, det kan nok stemme. Jeg bare leser at jeg er spesielt utsatt for å få det så jeg lurer som en gal nå. Hva og hvor og er det ondartet ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Ja, det kan nok stemme. Jeg bare leser at jeg er spesielt utsatt for å få det så jeg lurer som en gal nå. Hva og hvor og er det ondartet ;o) Nei, jeg er virkelig ikke god på engelsk medisinsk litteratur. Hva med å søke på www.google.com selv? 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 http://cancerweb.ncl.ac.uk/cgi-bin/omd?neoplasm 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 Nei, jeg er virkelig ikke god på engelsk medisinsk litteratur. Hva med å søke på www.google.com selv? Det har jeg gjort og søkt på engelsk medisinsk ordbok. Men klarer ikke å finne det ut. 0 Siter
shandy Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Neoplasi, plasia, eller neoplasme,- generell betegnelse på nydannelse eller svulstveks. Slo opp i kunnskapsforlagets medisinske ordbok. Lykke til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Det har jeg gjort og søkt på engelsk medisinsk ordbok. Men klarer ikke å finne det ut. Nei, da får vi håpe det kommer noen her snart som er en jævel i engelsk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 Neoplasi, plasia, eller neoplasme,- generell betegnelse på nydannelse eller svulstveks. Slo opp i kunnskapsforlagets medisinske ordbok. Lykke til. Takk skal du ha. Jaja, litt mer fra eller til ;o) Jeg har fått alt det andre de sier man kan få etter lang tid så da så. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 Nei, da får vi håpe det kommer noen her snart som er en jævel i engelsk. Så lenge det står at det ikke behøver å være ondartet så er det greit ) 0 Siter
shandy Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Takk skal du ha. Jaja, litt mer fra eller til ;o) Jeg har fått alt det andre de sier man kan få etter lang tid så da så. Det sto også at det ofte var ondartet, men det hadde jeg ikke lyst til å skrive. Jeg gjør det jo nå, og håper selvsagt at det ikke er det for din del. Uff, kanskje jeg ikke skulle skrevet det. Du får gi meg en ørefik hvis du føler for det. Men lykke til Dorthe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 Det sto også at det ofte var ondartet, men det hadde jeg ikke lyst til å skrive. Jeg gjør det jo nå, og håper selvsagt at det ikke er det for din del. Uff, kanskje jeg ikke skulle skrevet det. Du får gi meg en ørefik hvis du føler for det. Men lykke til Dorthe. Jeg har ikke merket noe til det da og det er faktisk ikke kreft i familien min i det hele tatt. Heldigvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.