Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr egentlig dette ordet? Jeg har søkt men finner ikke betydningen.

Skrevet

Såvidt jeg kan se er det en type svulst... Kan det stemme?

Skrevet

Såvidt jeg kan se er det en type svulst... Kan det stemme?

Ja, det kan nok stemme. Jeg bare leser at jeg er spesielt utsatt for å få det så jeg lurer som en gal nå. Hva og hvor og er det ondartet ;o)

Skrevet

Ja, det kan nok stemme. Jeg bare leser at jeg er spesielt utsatt for å få det så jeg lurer som en gal nå. Hva og hvor og er det ondartet ;o)

Nei, jeg er virkelig ikke god på engelsk medisinsk litteratur.

Hva med å søke på www.google.com selv?

Skrevet

Nei, jeg er virkelig ikke god på engelsk medisinsk litteratur.

Hva med å søke på www.google.com selv?

Det har jeg gjort og søkt på engelsk medisinsk ordbok. Men klarer ikke å finne det ut.

Skrevet

Neoplasi, plasia, eller neoplasme,- generell betegnelse på nydannelse eller svulstveks.

Slo opp i kunnskapsforlagets medisinske ordbok.

Lykke til.

Skrevet

Det har jeg gjort og søkt på engelsk medisinsk ordbok. Men klarer ikke å finne det ut.

Nei, da får vi håpe det kommer noen her snart som er en jævel i engelsk.

Skrevet

Neoplasi, plasia, eller neoplasme,- generell betegnelse på nydannelse eller svulstveks.

Slo opp i kunnskapsforlagets medisinske ordbok.

Lykke til.

Takk skal du ha. Jaja, litt mer fra eller til ;o) Jeg har fått alt det andre de sier man kan få etter lang tid så da så.

Skrevet

Nei, da får vi håpe det kommer noen her snart som er en jævel i engelsk.

Så lenge det står at det ikke behøver å være ondartet så er det greit :o)

Skrevet

Takk skal du ha. Jaja, litt mer fra eller til ;o) Jeg har fått alt det andre de sier man kan få etter lang tid så da så.

Det sto også at det ofte var ondartet, men det hadde jeg ikke lyst til å skrive. Jeg gjør det jo nå, og håper selvsagt at det ikke er det for din del.

Uff, kanskje jeg ikke skulle skrevet det. Du får gi meg en ørefik hvis du føler for det.

Men lykke til Dorthe.

Skrevet

Det sto også at det ofte var ondartet, men det hadde jeg ikke lyst til å skrive. Jeg gjør det jo nå, og håper selvsagt at det ikke er det for din del.

Uff, kanskje jeg ikke skulle skrevet det. Du får gi meg en ørefik hvis du føler for det.

Men lykke til Dorthe.

Jeg har ikke merket noe til det da og det er faktisk ikke kreft i familien min i det hele tatt. Heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...