Gjest kanskje student? Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Jeg står som nr 3 på venteliste til desentralisert sykepleierutdanning. Hvordan er mulighetene for å komme med da? Noen som har peiling? *Krysser fingre og tær* 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Jeg vil tro at det er minst 3 som sier fra seg plassen eller slutter tidlig, men har egentlig ikke noe grunnlag for å si noe sånt. Kanskje de har funnet ut at de ikke orker, at det ikke passer, at de skal gjøre noe annet som er mye morsommere, at de ikke kan leve uten jobbinntekten e.l. Men hvor mange plasser er det da? 3 av 30 eller 3 av 150? Det har jo litt å si da. 0 Siter
Gjest også søker Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Hvordan vet at du står som nr 3 på venteliste ? Bare lurer fordi samordna opptak ennå ikke har lagt ut oversikt/svar på studieplass. Det skjer jo ikke før 20 juli eller? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hvordan vet at du står som nr 3 på venteliste ? Bare lurer fordi samordna opptak ennå ikke har lagt ut oversikt/svar på studieplass. Det skjer jo ikke før 20 juli eller? 19.juli 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Jeg vil tro at det er minst 3 som sier fra seg plassen eller slutter tidlig, men har egentlig ikke noe grunnlag for å si noe sånt. Kanskje de har funnet ut at de ikke orker, at det ikke passer, at de skal gjøre noe annet som er mye morsommere, at de ikke kan leve uten jobbinntekten e.l. Men hvor mange plasser er det da? 3 av 30 eller 3 av 150? Det har jo litt å si da. Men mange overbooker studiene sine og da... 0 Siter
Gjest kanskje student? Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Hvordan vet at du står som nr 3 på venteliste ? Bare lurer fordi samordna opptak ennå ikke har lagt ut oversikt/svar på studieplass. Det skjer jo ikke før 20 juli eller? Visste det siden jeg fikk brev fra desentralisert sykepleierutdanning den 17. juli. Det er søkt separat der, og jeg får separat svar. Får vite etter den 26. om jeg kommer inn der eller ikke, men regner med det blir privat studie på meg isteden i høst. For nå er jeg så innstilt på skolegang igjen at jeg SKAL! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.