Gå til innhold

Venteliste på Høgskolen

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje student?
Skrevet

Jeg står som nr 3 på venteliste til desentralisert sykepleierutdanning. Hvordan er mulighetene for å komme med da? Noen som har peiling?

*Krysser fingre og tær*

Skrevet

Jeg vil tro at det er minst 3 som sier fra seg plassen eller slutter tidlig, men har egentlig ikke noe grunnlag for å si noe sånt. Kanskje de har funnet ut at de ikke orker, at det ikke passer, at de skal gjøre noe annet som er mye morsommere, at de ikke kan leve uten jobbinntekten e.l. Men hvor mange plasser er det da? 3 av 30 eller 3 av 150? Det har jo litt å si da.

Gjest også søker
Skrevet

Hvordan vet at du står som nr 3 på venteliste ? Bare lurer fordi samordna opptak ennå ikke har lagt ut oversikt/svar på studieplass. Det skjer jo ikke før 20 juli eller?

Skrevet

Hvordan vet at du står som nr 3 på venteliste ? Bare lurer fordi samordna opptak ennå ikke har lagt ut oversikt/svar på studieplass. Det skjer jo ikke før 20 juli eller?

19.juli

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg vil tro at det er minst 3 som sier fra seg plassen eller slutter tidlig, men har egentlig ikke noe grunnlag for å si noe sånt. Kanskje de har funnet ut at de ikke orker, at det ikke passer, at de skal gjøre noe annet som er mye morsommere, at de ikke kan leve uten jobbinntekten e.l. Men hvor mange plasser er det da? 3 av 30 eller 3 av 150? Det har jo litt å si da.

Men mange overbooker studiene sine og da...

Gjest kanskje student?
Skrevet

Visste det siden jeg fikk brev fra desentralisert sykepleierutdanning den 17. juli. Det er søkt separat der, og jeg får separat svar.

Får vite etter den 26. om jeg kommer inn der eller ikke, men regner med det blir privat studie på meg isteden i høst. For nå er jeg så innstilt på skolegang igjen at jeg SKAL!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...