Gå til innhold

regnes det å sende bilder til epost fra mobilen som MMS?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

har virkelig begynt å lure på dette. I følge en jeg snakket med hos Telenor så gikk det som mms. Men i natt da jeg sendte masse bilder til epost så var plutselig ringekontoen min tom. Er det ikke gratis MMS i helgene i Juni og Juli? Noen som har erfaringer med dette?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, det er gratis mms i helgene denne sommeren.

Hvis du sender som mms blir meldingene selvfølgelig belastet som mms, men hvis du sender som e-post går det som e-post. Og e-post er ikke gratis.

Skrevet

Jo, det er gratis mms i helgene denne sommeren.

Hvis du sender som mms blir meldingene selvfølgelig belastet som mms, men hvis du sender som e-post går det som e-post. Og e-post er ikke gratis.

Hva om man sender som mms TIL e-post da? Det har jeg gjort i det siste (i helgene, vel å merke), siden jeg har masse bilder på mobilen som bare tar plass.

Har ikke sjekket om regningen blir større, fordi jeg har regnet med at det var gratis...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva om man sender som mms TIL e-post da? Det har jeg gjort i det siste (i helgene, vel å merke), siden jeg har masse bilder på mobilen som bare tar plass.

Har ikke sjekket om regningen blir større, fordi jeg har regnet med at det var gratis...

Da sender du som MMS, og det er gratis i helgene!

Skrevet

Da sender du som MMS, og det er gratis i helgene!

Det var det jeg trodde... :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var det jeg trodde... :)

Siden det er gratis MMS i helgene i sommer så forventer jeg nesten noen slibrige bilder til helgen. Bare så det er sagt! ;)

Skrevet

Siden det er gratis MMS i helgene i sommer så forventer jeg nesten noen slibrige bilder til helgen. Bare så det er sagt! ;)

Heh... det ene jeg har fikk jeg fra ei dame som blir 50 på jobben ;) Hun holdt på å krepere av latter da hun sendte det over til meg.

Skal se om jeg får tid til å sende noe som helst. Skal jobbe så mye at jeg er helt ferdig når jeg kommer hjem... 13 timer både i morgen og lørdag, og tidligvakt søndag. Og mandag. Så er det ferie!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...