Gjest den ekte noor Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 HEi ja hade bare det vert så lett klarer bare ikke og slute så har prøvd men har ikke klart det mer en ett par dager Å slutte med sukker er nesten som å slutte å røyke:/ Selv fikk jeg store abstinenser da jeg slutta med sukker i mai, rastløs, sur og alt var irriterende. Men det at du vet at du må bør være motivasjonen din, og premier degselv når du har gått en uke uten cola etc. Etter et par uker forsvinner søtsuget, og du kan jo bruke krom som mange sier hjelper (funket ikke på meg da). Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei Jeg leste innlegget ditt og kjente meg igjen 10 måneder tilbake i tid. Jeg drakk også mye brus og slikt svada. VIdere trener jeg mye og spiller aktivt fotball. På den tiden veide jeg 77 kg. Er 1,62 høy og 24 år. Da var jeg 23. Jeg skjønte ikke at jeg ikke gikk ned i vekte enda jeg trente så mye og så ofte. Likevel veide jeg så mye og hadde synlig fett på kroppen. Dobbelthake, bilringer og rundt fjes var et tegn på et usunt kosthold. Ettehvert skjønte jeg at det ikke var nok med trening men at jeg også måtte regulere kostholdet mitt. Det jeg gjorde var veldig dratisk men effektivt for min del. Jeg sluttet rett og slett med alt som har med sukkrholdig drikk å gjøre og gikk over til vann og til nød sukkerfri juice. Sluttet dessuten med rødt kjøtt men spiste bare kylling hvis jeg skulle ha kjøtt. Litago youghurt og litago melk, iste, all form for mineralvann, dressinger og slikt har jeg kuttet ut. vis jeg skal spise kebab så har jeg på minimal med dressing. Dette resulterte i at jeg gikk ned fra 77kg til idealvekta mi på 68kg som kan gå opp til 70kg, men det er ikke farlig. Videre mistet jeg mye fett på kroppen og musklene ble synlige, ansiktet ble smalere og jeg fikk ny selvtillit. Bilringene forsvant, jeg har riktignok litt fett ennå men det er bare der. Klær som ikke passet meg før satt nå som støpt. Jeg brukte 34 rundt livet i bukser, nå er det gått ned til 30. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg har kke fått sug etter mineralvann i det hele tatt. Nå spiser jeg jo godteri og snacks men jeg er i så god form og trener så mye at det ikke merkes, Før kunne jeg ikke spise så mye fordi jeg la på meg for fort. Nå kan jeg spise omtrent hva jeg vil med visse forholdsregler. Mitt råd til deg er å bli disiplinert og drikk vann. Skjønner egentlig ikke hvorfor vi mennesker ikke drikker mere vann enn det vi gjør. Det er jo det beste som for kroppen. Coila blir jo laget av vann. Av 4 liter vann blir det frenstilt 1 liter cola! Stå på!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.