Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Feita
Skrevet

Hva tenker dere når dere ser en feit person i en svømmehall eller i et treningsstudio?

Med feit mener jeg fedme...

Skrevet

At noen har begynt å ta vare på helsa si.

Skrevet

Jeg tenker ikke på noe. Glaner stort sett ikke på noen, (men det ville jo sett sært ut å gå med svarte lapper foran øynene også), og syntes det er ubehagelig i dusjen i svømmehallen.

Jeg syntes det er vemmelig med folk som står med ræva rett i været, enten de er strøkne, tynne, eller overvektige. Noen eier ikke sjenanse for noe - ser det ut til.

Gjest zuuul
Skrevet

håper de fortsetter med treninga framover:-)

Skrevet

Ville sannsynligvis ikke tenkt noe særlig, for når jeg er på slike steder, blir jeg så oppmerksom på meg selv, at jeg nesten ikke enser andre. Hvis jeg ikke bestemmer meg for å bare gi blaffen.

Skrevet

Lenge sidan eg har vore i symjehallen, men når eg har sett ein god og rund person så har eg tenkt "takk og pris for at det ikkje er berre eg" - og så har det ikkje vore SÅ ille å sprade rundt i badedrakt med alle valkene...

Men så går eg no her og drøymer om "XXL only" symjing og trening, eg da (det er liksom ikkje nok med damesymjing, eller trening for jenter, når alle andre er så ***TYNNE***)...

Clue1365380406
Skrevet

Jeg synes det er flott med variasjon av mennesker på dise stedene. Gamle, unge, tykke og tynne!

Som regel har de fleste nok med sin egen trening, og ser ikke så mye på de andre.

De jeg reagerer negativt på er de som oppfører seg som de eier stedet, og som tror de er bedre enn alle andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tenker ikke over det, men dersom jeg skulle satt meg ned og resonnert over det så hadde jeg tenkt at vi her snakker om et menneske med viljestyrke nok til å forsøke å gjøre noe med sin livsstil.

Altså: Bra gjort!

Skrevet

hehe, i fjor da vi var på ferie så var vi i et badeland. Der var det en kraftig overvektig dame som tydelig hadde selvtilliten i orden. Hun stilte seg opp med ungene og tok seilebanen som få av de andre pinglene av foreldre tok og landet i bassenget med et skikkelig splasj!!

Jeg ble så utrolig godt humør. Hun hadde det tydelig veldig kjekt! Jeg digger folk som ikke tar seg selv så høytidelig, men som går med rak rygg og gir inntrykk av at de har selvtillit enten de ser sånn eller slik ut.....

Vi har alle våre greier. Noen er overvektig, mens andre kanskje har andre ting de ikke liker å vise fram for andre....

mvh

Gammel Dolèr
Skrevet

Tja, hadde kanskje tenkt at det hadde vært artig om du gikk opp på supebrettet og tok bomba,

og spruta ned alle kjekkasene i nærheten :-)

Little ¤MissSunshine¤
Skrevet

Jeg hadde vel ikke tenkt noe annet enn hva jeg tenker om andre mennesker. Hadde vedkommende sett på meg hadde jeg vel prøvd meg på et litt sjenert, imøtekommende smil, slik jeg gjør med alle andre mennesker.

Gå akkurat der du vil når du vil du, og ha en riktig god sommer! : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...