Gå til innhold

Svømmehall

Gjest Feita

Anbefalte innlegg

Gjest Feita

Hva tenker dere når dere ser en feit person i en svømmehall eller i et treningsstudio? Med feit mener jeg fedme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I en svømmehall: der er en som liker å svømme/bade.

I et treningsstudio: der er en som vil gjøre noe med overvekten sin.

Enkelt og greit.

".........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest strandhai

Jeg jobber i en svømmehall, og jeg ser mye rart, det kan jeg love deg.

Kommer det en overvektig person inn, legger jeg ikke noe mer merke til han/hun enn noen av de andre gjestene. Og det er helt sant.

Men skal jeg overanalysere situasjonen, vil jeg si at jeg beundrer den personen for å dra til svømmehallen tross sin vekt. Det forteller meg noe om en selvtillit jeg bare kan drømme om. Det er mange som skammer seg så over seg selv, og utseendet sitt at de gjemmer seg hjemme. Det er ikke måten å¨kjempe mot motebransjens idealkropper. Hvorfor skal vi strebe etter en "perfekt" kropp, når sann lykke kommer fra andre steder?

Det er klart folk (frekke som de er) vil gi et par ekstra blikk i det en veldig overvektig person kommer inn i svømmehallen, men det går over etter et par minutter. Da er det ingen som bryr seg mer.

Herregud, overvektige er da mennesker akkurat som alle oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...