Gjest Feita Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hva tenker dere når dere ser en feit person i en svømmehall eller i et treningsstudio? Med feit mener jeg fedme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg hadde selvsagt tenkt at der er en som vil gjøre noe med situasjonen!! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 I en svømmehall: der er en som liker å svømme/bade. I et treningsstudio: der er en som vil gjøre noe med overvekten sin. Enkelt og greit. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg jobber i en svømmehall, og jeg ser mye rart, det kan jeg love deg. Kommer det en overvektig person inn, legger jeg ikke noe mer merke til han/hun enn noen av de andre gjestene. Og det er helt sant. Men skal jeg overanalysere situasjonen, vil jeg si at jeg beundrer den personen for å dra til svømmehallen tross sin vekt. Det forteller meg noe om en selvtillit jeg bare kan drømme om. Det er mange som skammer seg så over seg selv, og utseendet sitt at de gjemmer seg hjemme. Det er ikke måten å¨kjempe mot motebransjens idealkropper. Hvorfor skal vi strebe etter en "perfekt" kropp, når sann lykke kommer fra andre steder? Det er klart folk (frekke som de er) vil gi et par ekstra blikk i det en veldig overvektig person kommer inn i svømmehallen, men det går over etter et par minutter. Da er det ingen som bryr seg mer. Herregud, overvektige er da mennesker akkurat som alle oss andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.