Gå til innhold

Nettsjekking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som veit om noen sjekkesider på nettet?? Gjerne flere, og de mest vanlige.

Tenkte å prøve meg litt på det da:-)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

45

• Dorthe

24

• snx

19

• Soria

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spraydate er nok det vanligste.

Tips dersom du er gutt: Klin til med en profil full av humor. Det funker.

Jeg hadde en seriøs tekst der i nesten ett år uten å få et eneste svar. Så la jeg ut en svært så lite høytidlig tekst, og i løpet av noen uker har jeg fått ca. 20 mail! :)

Så trikset er å skille seg ut.

Hvis du er jente trenger du ikke noen tips. Mailboksen din oversvømmes i løpet av 5 timer uansett! :)

Skrevet

Jeg hadde en seriøs tekst der i nesten ett år uten å få et eneste svar. Så la jeg ut en svært så lite høytidlig tekst, og i løpet av noen uker har jeg fått ca. 20 mail! :)

Hvis du er jente trenger du ikke noen tips. Mailboksen din oversvømmes i løpet av 5 timer uansett! :)

Takk for tips..., da blir det humor man må satse på:-)

Er det andre steder enn spraydate man kan prøve seg på da???

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk for tips..., da blir det humor man må satse på:-)

Er det andre steder enn spraydate man kan prøve seg på da???

Tror det er tjukt av dem, men spraydate er vel den største. Og det er ikke utelukkende en sjekkeside. Jeg tror mange er der av andre grunner.

Som f.eks. sånne som meg som kjeder seg på jobb! :)

Ellers kan du sjekke den her:

http://www.startsiden.no/kategorier/familie_og_livsstil/forhold_og_samliv/kontaktannonser/

Skrevet

- og det er ikke tull engang!

Jeg laget en profil på Spray natt til fredag, og et døgn seinere var det kommet en haug med meldinger! Det er bare å gi opp å sortere dem....

Men det var jo kjekt å få meldinger da, for all del.. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

- og det er ikke tull engang!

Jeg laget en profil på Spray natt til fredag, og et døgn seinere var det kommet en haug med meldinger! Det er bare å gi opp å sortere dem....

Men det var jo kjekt å få meldinger da, for all del.. ;)

Jeg har aldri vært den første som har sent noen melding der inne, og som gutt får man da ingenting.

Men så klinte jeg til med denne profilen som skilte seg litt ut, og jaggu begynte ikke folk å skrive til meg. Litt artig selv om jeg ikke har noen intensjoner om å sjekke opp noen der inne...:)

Må for øvrig være kjekt å være jente der inne. Dere kan virkelig velge og vrake i... tja, mye rart! :)

Skrevet

Jeg har aldri vært den første som har sent noen melding der inne, og som gutt får man da ingenting.

Men så klinte jeg til med denne profilen som skilte seg litt ut, og jaggu begynte ikke folk å skrive til meg. Litt artig selv om jeg ikke har noen intensjoner om å sjekke opp noen der inne...:)

Må for øvrig være kjekt å være jente der inne. Dere kan virkelig velge og vrake i... tja, mye rart! :)

jeg har sett meldingene til dattera mi der inne og må si at jeg synes det var mange slibrige, gamle mannfolk 40+ på spraydate

Skrevet

Det stemmer det du sier!

La inn en profil for en times tid siden just 4 fun, og der kommer jevnlig mld inn...

hehe....

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg har sett meldingene til dattera mi der inne og må si at jeg synes det var mange slibrige, gamle mannfolk 40+ på spraydate

Ja, jeg hører rykter om at det er mye rart der inne!

Men jeg har ikke prøvd meg på dattera di, altså. Jeg lover! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det stemmer det du sier!

La inn en profil for en times tid siden just 4 fun, og der kommer jevnlig mld inn...

hehe....

I wish I was a girl...

Eller noe i den duren! :)

Skrevet

Ja, jeg hører rykter om at det er mye rart der inne!

Men jeg har ikke prøvd meg på dattera di, altså. Jeg lover! ;)

Nå er vel ikke du 40+ heller :o)

Hun har tatt bort profilen tror jeg. Du vet, det er ikke lett å kapre dataen her i huset når mor er hjemme.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er vel ikke du 40+ heller :o)

Hun har tatt bort profilen tror jeg. Du vet, det er ikke lett å kapre dataen her i huset når mor er hjemme.

Nei, jeg er jo ikke 40+ enda. Det skal jeg ha! :)

Dessuten er jeg jo et kupp!

Skrevet

I wish I was a girl...

Eller noe i den duren! :)

Så lag en profil om ei jente da.... Dikte dikte........

Så får du jaffal noe å lese...

:-/

Skrevet

Nei, jeg er jo ikke 40+ enda. Det skal jeg ha! :)

Dessuten er jeg jo et kupp!

Det spørs hva du hadde synes om svigermor som satt på dataen hele tida, rett utenfor soverommet og vært oppe halve natta.

Jeg tror ikke jeg er noe kupp som svigermor selv om dattera mi er et kupp. LOL

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så lag en profil om ei jente da.... Dikte dikte........

Så får du jaffal noe å lese...

:-/

Det tror jeg det er mer enn nok andre gutter som gjør der inne, så det er ikke noe poeng! :)

Skrevet

Det tror jeg det er mer enn nok andre gutter som gjør der inne, så det er ikke noe poeng! :)

oki da!!!!

Men.... Bruker du samme nick som du har her??

Ble litt nyskerrig jeg ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det spørs hva du hadde synes om svigermor som satt på dataen hele tida, rett utenfor soverommet og vært oppe halve natta.

Jeg tror ikke jeg er noe kupp som svigermor selv om dattera mi er et kupp. LOL

Hehe, det spørs vel om du hadde blitt helt fortrolig med meg som svigersønn heller. Du vet sannsynligvis litt mer i detaljer om meg enn hva du strengt tatt har lyst til å vite om han som dater dattera di! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

oki da!!!!

Men.... Bruker du samme nick som du har her??

Ble litt nyskerrig jeg ;)

Hehe, nope. Det gjør jeg ikke.

Men jeg er online der nå, så dersom du kjører et bildesøk på gutter i Oslo/Akershus i aldersgruppen under 30, så er jeg han med rød t-skjorte.

(Dog kan det være flere med rød t-skjorte der. Må innrømme at jeg aldri har gjort guttesøk der inne).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...