Gå til innhold

Nettsjekking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nope. Det gjør jeg ikke.

Men jeg er online der nå, så dersom du kjører et bildesøk på gutter i Oslo/Akershus i aldersgruppen under 30, så er jeg han med rød t-skjorte.

(Dog kan det være flere med rød t-skjorte der. Må innrømme at jeg aldri har gjort guttesøk der inne).

*inn å sjekke med en gang*

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

45

• Dorthe

24

• snx

19

• Soria

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men jeg er online der nå, så dersom du kjører et bildesøk på gutter i Oslo/Akershus i aldersgruppen under 30, så er jeg han med rød t-skjorte.

(Dog kan det være flere med rød t-skjorte der. Må innrømme at jeg aldri har gjort guttesøk der inne).

Er du sikker på at du ikke har skrevet at du bor i Odalen og liker Cowboy Laila ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du sikker på at du ikke har skrevet at du bor i Odalen og liker Cowboy Laila ;o)

Jeg er ganske sikker på det.

Vil ikke røpe den slags detaljer i starten! :)

Jupp, det kunne blitt en fryktelig pinlig setting! :)

Skrevet

Je fant, je fant.......

Tror jeg da....

Those of you lucky enough to have your lives take them with you. However, leave the limbs you've lost. They belong to me now.

Stemmer det??????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Je fant, je fant.......

Tror jeg da....

Those of you lucky enough to have your lives take them with you. However, leave the limbs you've lost. They belong to me now.

Stemmer det??????

Nei, tror ikke du fant.

I hvert fall kan jeg ikke se at noen har vært innom profilen min nå.

Nicket begynner på L.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på det.

Vil ikke røpe den slags detaljer i starten! :)

Jupp, det kunne blitt en fryktelig pinlig setting! :)

Lov meg det da at hvis du noensinne havner på Grünerløkka så sier du ShitDiddelyDo hvis du tror du havner her hos meg. Jeg kommer til å få angst hvis dattera mi kommer hjem og sier hun har truffet noen fra "Odalen"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lov meg det da at hvis du noensinne havner på Grünerløkka så sier du ShitDiddelyDo hvis du tror du havner her hos meg. Jeg kommer til å få angst hvis dattera mi kommer hjem og sier hun har truffet noen fra "Odalen"

Hehe, du har intet å frykte. Husker jeg ikke veldig feil er din datter en del yngre enn jentene jeg vanligvis møter! :)

Skrevet

Nei, tror ikke du fant.

Nicket begynner på L.

DØ, nå blir jeg så nysgjerrig også at det er rett før jeg legger inn en profil på spraydate sjøl.

Ah, kanskje dattera mi kan finne deg ;o)

Skrevet

Hehe, du har intet å frykte. Husker jeg ikke veldig feil er din datter en del yngre enn jentene jeg vanligvis møter! :)

Og hun holder seg stort sett til gutter på sin egen alder.

Men man vet aldri hva som skjer og hun har enda ikke datet noen fra Oslo. Hun havner alltid sammen med folk fra den gærne sida. Jeg må ha gjort et eller annet feil i oppdragelsen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

DØ, nå blir jeg så nysgjerrig også at det er rett før jeg legger inn en profil på spraydate sjøl.

Ah, kanskje dattera mi kan finne deg ;o)

Tja, hvis hun har bilde i profilen sin får jeg jo i så fall se hvordan Dorthes datter ser ut, så send henne inn i løvens hule! :)

Skrevet

Nei, tror ikke du fant.

Nicket begynner på L.

Mere hint...

Plz

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mere hint...

Plz

Gjør du bildesøk på f.eks. gutter mellom 24 og 34 som bor i Aksershus/Oslo og som er online nå?

Da finner du 2 stykker i rød overdel.

Jeg er han ene av de. Han med et nick som begynner på "L".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og hun holder seg stort sett til gutter på sin egen alder.

Men man vet aldri hva som skjer og hun har enda ikke datet noen fra Oslo. Hun havner alltid sammen med folk fra den gærne sida. Jeg må ha gjort et eller annet feil i oppdragelsen.

Vel, hvis hun er halvparten så fornuftig som du skriver her, så tror jeg faktisk ikke du har gjort noe feil i oppdragelsen! :)

Skrevet

Gjør du bildesøk på f.eks. gutter mellom 24 og 34 som bor i Aksershus/Oslo og som er online nå?

Da finner du 2 stykker i rød overdel.

Jeg er han ene av de. Han med et nick som begynner på "L".

NÅ er jeg rimelig sikker på at jeg FANT deg ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mere hint...

Plz

Der tror jeg du traff!

ShitDiddelyDo
Skrevet

NÅ er jeg rimelig sikker på at jeg FANT deg ;)

Det kan se sånn ut! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*gliser*

For øvrig er det jo et paradoks at du, uten noe i profilen din, har fått flere meldinger i gjesteboka i løpet av en times tid, enn det en gutt med gjennomtenkt profil vil få i løpet av 6 måneder! :)

Skrevet

Tja, hvis hun har bilde i profilen sin får jeg jo i så fall se hvordan Dorthes datter ser ut, så send henne inn i løvens hule! :)

Hun hadde et nydelig bilde der før men jeg vet ikke om hun har det enda. Så ut som den filmstjernen og nesten litt for sexy etter mammas mening. Ikke så rart hun fikk slibrige meldinger :o(

Dronning :o)

Skrevet

Vel, hvis hun er halvparten så fornuftig som du skriver her, så tror jeg faktisk ikke du har gjort noe feil i oppdragelsen! :)

Tja, akkurat nå synes jeg hun er ufornuftig. Hun reiser til Sørlandet i morgen tidlig og har ikke kommet hjem enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...