Gå til innhold

Nettsjekking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For øvrig er det jo et paradoks at du, uten noe i profilen din, har fått flere meldinger i gjesteboka i løpet av en times tid, enn det en gutt med gjennomtenkt profil vil få i løpet av 6 måneder! :)

Hehe....

Jeg er en jente vettu!!

Ikke mere å si om den saken ;)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

45

• Dorthe

24

• snx

19

• Soria

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun hadde et nydelig bilde der før men jeg vet ikke om hun har det enda. Så ut som den filmstjernen og nesten litt for sexy etter mammas mening. Ikke så rart hun fikk slibrige meldinger :o(

Dronning :o)

Tror jentene der inne får slibrige meldinger uansett hvordan de er kledd! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe....

Jeg er en jente vettu!!

Ikke mere å si om den saken ;)

I know. Men det rare er at det ikke skal mer til enn at man er jente.

Jeg tror kanskje enkelte av guttene der inne er litt i overkant desperate! :)

Skrevet

I know. Men det rare er at det ikke skal mer til enn at man er jente.

Jeg tror kanskje enkelte av guttene der inne er litt i overkant desperate! :)

De er nok kanskje det ja...

Har egentlig ingen planer å svare noen....

Kanskje hvis det er en som er ute etter en venn....

Time will show

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, akkurat nå synes jeg hun er ufornuftig. Hun reiser til Sørlandet i morgen tidlig og har ikke kommet hjem enda.

Man trenger ikke søvn når man er rundt 18! :)

Skrevet

Tror jentene der inne får slibrige meldinger uansett hvordan de er kledd! :)

Hvorfor er det så mange ekle menn som skriver så kjipe ting. Dattera mi sendte meldinge a la din gamle gris og slike ting tilbake.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De er nok kanskje det ja...

Har egentlig ingen planer å svare noen....

Kanskje hvis det er en som er ute etter en venn....

Time will show

;)

Du kunne forresten lagt ut bilde av deg selv! ;)

Skrevet

Du kunne forresten lagt ut bilde av deg selv! ;)

Hehe...

Skal se om jeg får til det ganske snart ja

;)

Skrevet

Man trenger ikke søvn når man er rundt 18! :)

Jeg er ikke 18 men sover altfor lite sjøl. Kanskje det er arvelig.

Jeg liker natta hvor det er stille og rolig og jeg ikke trenger å gjøre noen ting annet enn å se på tv og skrive på dol. Og så har jeg røyka 30 sigaretter i dag. Altfor mye.

Du tjener jo i hvert fall penger mens du sitter her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor er det så mange ekle menn som skriver så kjipe ting. Dattera mi sendte meldinge a la din gamle gris og slike ting tilbake.

Jeg vet ikke.

Jeg var innom Eros Chat her en natt. Kjedet meg. 95 % av guttene (og da overdriver jeg ikke!), hadde nick som "kåt gutt", "naken_på_cam_45", "25 cm" (snittet på penisstørrelser der inne var for øvrig jævla høyt!), og den slags.

Tror de virkelig de drar damer på den måten?

Dette må jo være utskudd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe...

Skal se om jeg får til det ganske snart ja

;)

Har du ikke fått mail før så får du det da! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke 18 men sover altfor lite sjøl. Kanskje det er arvelig.

Jeg liker natta hvor det er stille og rolig og jeg ikke trenger å gjøre noen ting annet enn å se på tv og skrive på dol. Og så har jeg røyka 30 sigaretter i dag. Altfor mye.

Du tjener jo i hvert fall penger mens du sitter her.

Jeg har forresten sluttet å røyke. Tar meg bare noen på fest. That's it.

Det burde du også gjøre. Ikke bare sparer du penger, men det er visst "ut" å røyke nå. Har jeg hørt! :)

Skrevet

Har du ikke fått mail før så får du det da! :)

Hehe... Ja finner jeg nok snart ut... For nå er bildet på plass

;)

Skrevet

Jeg vet ikke.

Jeg var innom Eros Chat her en natt. Kjedet meg. 95 % av guttene (og da overdriver jeg ikke!), hadde nick som "kåt gutt", "naken_på_cam_45", "25 cm" (snittet på penisstørrelser der inne var for øvrig jævla høyt!), og den slags.

Tror de virkelig de drar damer på den måten?

Dette må jo være utskudd.

Man kan lure hvor de har hue hen. Tror ikke det er mange som liker slike ting. Jeg tror man kommer like langt på å være normal og hyggelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... Ja finner jeg nok snart ut... For nå er bildet på plass

;)

Der, ja!

Tar nok fullstendig av i mailboksen nå. Selv om det er midt på natta og de fleste sikkert sover! :)

Skrevet

Der, ja!

Tar nok fullstendig av i mailboksen nå. Selv om det er midt på natta og de fleste sikkert sover! :)

Jikes!!!

Er nok ikke lenge til profilen er slettet.....

Tenk om mannen min finner ut hva jeg holder på med sent på natta :-/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man kan lure hvor de har hue hen. Tror ikke det er mange som liker slike ting. Jeg tror man kommer like langt på å være normal og hyggelig.

Ja, de gutta der er nok ikke helt riktig navla.

Men det finnes kanskje jenter som ikke er helt gode de heller. Kombinasjonen må jo sørge for fullstendig ustabile unger! :)

Det er sikkert sånn massemordere blir til.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jikes!!!

Er nok ikke lenge til profilen er slettet.....

Tenk om mannen min finner ut hva jeg holder på med sent på natta :-/

Ta det helt med ro. I motsetning til de fleste andre jentene der inne ser jo du ut til å ha kledd på deg til ære for fotografen. :)

Så du er så anstendig at mammaen din helt sikkert ville vært stolt av deg.;)

Skrevet

Jeg har forresten sluttet å røyke. Tar meg bare noen på fest. That's it.

Det burde du også gjøre. Ikke bare sparer du penger, men det er visst "ut" å røyke nå. Har jeg hørt! :)

Jeg vet det. Og så er det trist å gå på kafe og pub å ha lyst på røyk. Ødelegger stemningen helt. Sitte ute å fryse.

Jeg har lest boka til Allan Carr før og tenkte jeg skulle lese den igjen. Når det passer.

Men jeg blir sur og får abstinenser og det er kjipt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet det. Og så er det trist å gå på kafe og pub å ha lyst på røyk. Ødelegger stemningen helt. Sitte ute å fryse.

Jeg har lest boka til Allan Carr før og tenkte jeg skulle lese den igjen. Når det passer.

Men jeg blir sur og får abstinenser og det er kjipt.

Men du trenger jo ikke å slutte helt med en gang. Du kan kutte ned. Vende deg gradvis av med røyken.

For du røyker jo mye. Det var grunnen til at jeg sluttet. Jeg røyket ikke så mye til hverdags, men på fest gikk det fort 40 stykker på slutten.

Da innså jeg bare at det var på tide å roe ned, og det gikk som en lek.

Jeg har ikke røyket en eneste røyk utenom til fest på mange måneder, og jeg røyker maks 10 på fest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...