Gå til innhold

Nettsjekking...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men dry kommer inn meldinger fra andre også da. Herregud, hva finner man ikke på om natta hehe

Hehe, bare vent! Nå skal du se at du i løpet av kort tid ikke er singel lenger, og det kan du takke meg for! ;)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

45

• Dorthe

24

• snx

19

• Soria

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, bare vent! Nå skal du se at du i løpet av kort tid ikke er singel lenger, og det kan du takke meg for! ;)

Jeg som er så streng.

Du fikk meg til å gjøre det i hvert fall og jeg skal love deg at folk har prøvd før, mange ganger.

Jeg skal melde hvis jeg ikke er singel lenger ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg som er så streng.

Du fikk meg til å gjøre det i hvert fall og jeg skal love deg at folk har prøvd før, mange ganger.

Jeg skal melde hvis jeg ikke er singel lenger ;o)

Så det var min overtalelseskunst som måtte til? :)

Skrevet

Så det var min overtalelseskunst som måtte til? :)

Å jeg er innmari nysgjerrig da vet du. Her har jeg snakket med deg i flere år uten å vite hvordan du ser ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å jeg er innmari nysgjerrig da vet du. Her har jeg snakket med deg i flere år uten å vite hvordan du ser ut.

Jeg håper jeg tilfredsstilte sånn nogenlunde! :)

For øvrig er det jo ikke meg du har snakket med i flere år, men min perverse initialkompis!

Skrevet

Jeg håper jeg tilfredsstilte sånn nogenlunde! :)

For øvrig er det jo ikke meg du har snakket med i flere år, men min perverse initialkompis!

Kanskje du har multiple peronality?

Vennen min, du så helt grei og snill ut og egentlig så du ikke så forskjellig ut som jeg trodde.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje du har multiple peronality?

Vennen min, du så helt grei og snill ut og egentlig så du ikke så forskjellig ut som jeg trodde.

Det er godt mulig jeg er har flere personligheter, ja! :)

Skrevet

Det er godt mulig jeg er har flere personligheter, ja! :)

Nå må jeg legge meg. Sov godt i morgen da ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå må jeg legge meg. Sov godt i morgen da ;o)

Gjett om jeg skal...

Sov godt! :)

Skrevet

Spraydate er nok det vanligste.

Tips dersom du er gutt: Klin til med en profil full av humor. Det funker.

Jeg hadde en seriøs tekst der i nesten ett år uten å få et eneste svar. Så la jeg ut en svært så lite høytidlig tekst, og i løpet av noen uker har jeg fått ca. 20 mail! :)

Så trikset er å skille seg ut.

Hvis du er jente trenger du ikke noen tips. Mailboksen din oversvømmes i løpet av 5 timer uansett! :)

Jeg måtte registrere en profil bare for moro skyld, men bare nickene der inne er jo nok til å se at dette ikke er noe for meg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg måtte registrere en profil bare for moro skyld, men bare nickene der inne er jo nok til å se at dette ikke er noe for meg :)

Så du tenner vitterlig ikke på gutter som kaller seg "28cm" og "kåt_i_kveld?".

Rart! :)

Skrevet

Så du tenner vitterlig ikke på gutter som kaller seg "28cm" og "kåt_i_kveld?".

Rart! :)

Er det noen som gjør det da? :)

Tror ikke nettsjekking er noe for meg, bortsett fra at de ikke ser at jeg sitter og smiler og rister på hodet da :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det noen som gjør det da? :)

Tror ikke nettsjekking er noe for meg, bortsett fra at de ikke ser at jeg sitter og smiler og rister på hodet da :)

Det er et godt spørsmål. Om det er noen som gjør det.

Når man ser hvor mange gutter som holder på sånn så skulle man jo nesten tro det funket?

Ikke vet jeg.

Skrevet

Det er et godt spørsmål. Om det er noen som gjør det.

Når man ser hvor mange gutter som holder på sånn så skulle man jo nesten tro det funket?

Ikke vet jeg.

Når jeg leser på noen av profilene får jeg inntrykk av at dette er steder for de som ikke finner noen andre steder, men det må vel finnes noen seriøse innimellom?

Ikke for det. Jeg kan vel ikke akkurat kalles seriøs jeg heller siden jeg ikke har planer om å finne noen der inne. Var bare nysgjerrig :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når jeg leser på noen av profilene får jeg inntrykk av at dette er steder for de som ikke finner noen andre steder, men det må vel finnes noen seriøse innimellom?

Ikke for det. Jeg kan vel ikke akkurat kalles seriøs jeg heller siden jeg ikke har planer om å finne noen der inne. Var bare nysgjerrig :)

Tror nok det er mye desperasjon der inne, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...