Gå til innhold

hva menes med "flaskepostbrev"

Gjest syntes det var flaut å spørre

Anbefalte innlegg

Skrevet

en bekjent av meg skrev som en sms at hun hadde sendt et "flaskepostbrev" til en felles bekjent av oss. Jeg aner faktisk ikke hva det er. Er det noe konkret eller er det i overført betydning? Noen som kan svare?h

Skrevet

tenker bare på sånn flaskepost du kan vinne sydentur i, jeg. er vel ikke vanlig å sende personlig post til vanns vel?! sikker på at hun ikke har spøkt da!

Skrevet

Jeg så nylig en sånn souvernirsak fra Liseberg, der man skriver brev på en rull man putter i en flat plastflaske, teipr igjen "korken", setter frimerke på og sender med posten.

Skrevet

Jeg så nylig en sånn souvernirsak fra Liseberg, der man skriver brev på en rull man putter i en flat plastflaske, teipr igjen "korken", setter frimerke på og sender med posten.

har også sett noe slikt og lurer på om det kunne vært noe sånt hun hadde sendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...