Gjest syntes det var flaut å spørre Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 en bekjent av meg skrev som en sms at hun hadde sendt et "flaskepostbrev" til en felles bekjent av oss. Jeg aner faktisk ikke hva det er. Er det noe konkret eller er det i overført betydning? Noen som kan svare?h 0 Siter
Gjest gps2 Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 tenker bare på sånn flaskepost du kan vinne sydentur i, jeg. er vel ikke vanlig å sende personlig post til vanns vel?! sikker på at hun ikke har spøkt da! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Jeg så nylig en sånn souvernirsak fra Liseberg, der man skriver brev på en rull man putter i en flat plastflaske, teipr igjen "korken", setter frimerke på og sender med posten. 0 Siter
Gjest syntes det var flaut å spørre Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Jeg så nylig en sånn souvernirsak fra Liseberg, der man skriver brev på en rull man putter i en flat plastflaske, teipr igjen "korken", setter frimerke på og sender med posten. har også sett noe slikt og lurer på om det kunne vært noe sånt hun hadde sendt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.