Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 *lol* Kanskje vi skulle begynne med slike uttrykk her inne også http://searchwebservices.techtarget.com/sDefinition/0,,sid26_gci211776,00.html 0 Siter
shandy Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Oh shit, den var ikke liten nei. Men Skeidar har til 20 % rabatt innimellom og du kan jo kjøpe bare til din del av senga. Det er jo litt kjipt da. Njæ, vi gjør det ikke sånn. Han har kjøpt seg hardangerviddasekk til 4500,(betalte ikke full pris), samt at jeg har kjøpt to nye fiskestenger til han. De måtte han selvsagt velge selv, men det var nå 50% avslag, så jeg syntes det var verdt det. Han har også fått fiskeutstyr av ungene, og det var litt moro når vi var avgårde i telemark, og han fikk en ørret på tredje kastet, med den ene stangen fra oss alle, og i tillegg sluket som min datter hadde fått med seg at han ønsket seg :-) Jeg har kjøpt nytt kombiskap, og er KJEMPEFORNØYD. Vanndispenser og icetwister. Så behagelig :-) Man kan ikke få alt heller, og jeg sover dårlig uansett, men neste spareprosjekt er en ordentlig madrass. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Njæ, vi gjør det ikke sånn. Han har kjøpt seg hardangerviddasekk til 4500,(betalte ikke full pris), samt at jeg har kjøpt to nye fiskestenger til han. De måtte han selvsagt velge selv, men det var nå 50% avslag, så jeg syntes det var verdt det. Han har også fått fiskeutstyr av ungene, og det var litt moro når vi var avgårde i telemark, og han fikk en ørret på tredje kastet, med den ene stangen fra oss alle, og i tillegg sluket som min datter hadde fått med seg at han ønsket seg :-) Jeg har kjøpt nytt kombiskap, og er KJEMPEFORNØYD. Vanndispenser og icetwister. Så behagelig :-) Man kan ikke få alt heller, og jeg sover dårlig uansett, men neste spareprosjekt er en ordentlig madrass. Å, jeg misunner deg det kombiskapet. Venninna mi har også et slikt et. Jeg har sett et kjøleskap på elkjøp som jeg sikler på. Kremfarget og så ut som et gammelt et fra 60-årene. Det hadde passet til kjøkkenet. Jeg håper dattera mi leier en leilighet uten hvitevarer slik at jeg med god samvittighet kan gi henne kombiskapet mitt og kjøpe et nytt. Kombiskap er lite praktisk for meg nå. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Kanskje vi skulle begynne med slike uttrykk her inne også http://searchwebservices.techtarget.com/sDefinition/0,,sid26_gci211776,00.html *lagrer den lure linken under favoritter* 0 Siter
shandy Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Å, jeg misunner deg det kombiskapet. Venninna mi har også et slikt et. Jeg har sett et kjøleskap på elkjøp som jeg sikler på. Kremfarget og så ut som et gammelt et fra 60-årene. Det hadde passet til kjøkkenet. Jeg håper dattera mi leier en leilighet uten hvitevarer slik at jeg med god samvittighet kan gi henne kombiskapet mitt og kjøpe et nytt. Kombiskap er lite praktisk for meg nå. Vi har pusset opp kjøkkenet og jeg ville ha børstet stål. Nå har jeg ny oppvaskmaskin, komfyr, samt dette viduderlige kombiskapet. Vi får håpe at datteren din får en leilighet som ikke har hvitevarer Sønnen min lurte på å få seg en dobbeltseng. Så nå får jeg vel jenta hans her døgnet rundt.(igjen:-) Dvs. når hun kommer hjem fra ferie. Ja, det er greit for meg, for de respekterer det jeg sier. Han er jo ikke så gammel heller da, og ikke jeg heller, så jeg husker hvordan min mor gjorde saker og ting. 0 Siter
Gjest meti Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Ønsker meg en sånn pute, jeg... (har prøveligget en, hehe) - og kanskje en aldri så liten overmadrass?? - madrass er litt økonomisk "far out" for meg for tiden.. (- også studentinne) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 *lagrer den lure linken under favoritter* TGIF 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Vi har pusset opp kjøkkenet og jeg ville ha børstet stål. Nå har jeg ny oppvaskmaskin, komfyr, samt dette viduderlige kombiskapet. Vi får håpe at datteren din får en leilighet som ikke har hvitevarer Sønnen min lurte på å få seg en dobbeltseng. Så nå får jeg vel jenta hans her døgnet rundt.(igjen:-) Dvs. når hun kommer hjem fra ferie. Ja, det er greit for meg, for de respekterer det jeg sier. Han er jo ikke så gammel heller da, og ikke jeg heller, så jeg husker hvordan min mor gjorde saker og ting. Jeg har ikke fått velge sjøl så jeg husker ikke hvordan stekovn jeg skal ha. Og oppvaskmaskinen har dør som de innredningen. Men kjøkkenet er kremfarget. Noen ganger er jeg så sløv ( Jeg har også stadig overnattingsgjest. Jeg synes også det er greit men da må de finne seg i at jeg går på do i trusa og t-skjorta om morgenen. Og ikke låse seg inn på badet i to timer. Det er fremdeles jeg som betaler husleia. 0 Siter
shandy Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Jeg har ikke fått velge sjøl så jeg husker ikke hvordan stekovn jeg skal ha. Og oppvaskmaskinen har dør som de innredningen. Men kjøkkenet er kremfarget. Noen ganger er jeg så sløv ( Jeg har også stadig overnattingsgjest. Jeg synes også det er greit men da må de finne seg i at jeg går på do i trusa og t-skjorta om morgenen. Og ikke låse seg inn på badet i to timer. Det er fremdeles jeg som betaler husleia. Hehe, jeg pleier å hoie til min sønn. Nå er jeg naken, og skal bade. Ellers tar jeg en dusj nede. Går greit det, men vil jeg bade oppe, så SKAL det respekteres, og det gjøres det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Hehe, jeg pleier å hoie til min sønn. Nå er jeg naken, og skal bade. Ellers tar jeg en dusj nede. Går greit det, men vil jeg bade oppe, så SKAL det respekteres, og det gjøres det. Jeg hiver dem ut innimellom. Problemet er at jeg alltid må tisse når jeg hører vannet renner. Så nå har dattera mi begynt å sku på vannet og så skriker hun: Skal du tisse nå mamma? Vi har en treroms og her er det lytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.