Gjest mor-til-gutt Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 om jeg skal blande meg en drink eller legge meg? Hva syns du? (Hehe:) 0 Siter
shandy Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 En eller to gjør vel ikke noe. Hvorfor lurer du egentlig. Det er vel opp til deg det, så sant du tåler en drink. Jeg tåler ikke sprit. 0 Siter
Gjest gps2 Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 hvorfor ikke? En drink er godt. Særlig om du har noen gode ting å blande i. I en regntung sommer, fiff den gjerne opp med en paraply også, og et sånt rødt fruktcoctailbær! natta etter hvert! 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Jeg ville klint til. Jeg blandet meg ikke noen drink, ble sittende på nettet:) Har dere vært på www.sol.no ? (45+?) Der foregår det visst litt av hvert:) I går blandet jeg meg en drink, slik: litt sprit (Finlandia) litt drinkmix resten appelsinjuice vips, der hadde jeg en oransje lekker San Fransisco! Prøv, smaker som sommeren 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Jeg blandet meg ikke noen drink, ble sittende på nettet:) Har dere vært på www.sol.no ? (45+?) Der foregår det visst litt av hvert:) I går blandet jeg meg en drink, slik: litt sprit (Finlandia) litt drinkmix resten appelsinjuice vips, der hadde jeg en oransje lekker San Fransisco! Prøv, smaker som sommeren Takke meg til en iskald Ringens eller ti! 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Takke meg til en iskald Ringens eller ti! Åh, bare fargen på en San Fransisco får tennene til å løpe i vann:) Vil lære å blande "Singapore Sling" også.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Jeg blandet meg ikke noen drink, ble sittende på nettet:) Har dere vært på www.sol.no ? (45+?) Der foregår det visst litt av hvert:) I går blandet jeg meg en drink, slik: litt sprit (Finlandia) litt drinkmix resten appelsinjuice vips, der hadde jeg en oransje lekker San Fransisco! Prøv, smaker som sommeren Jeg blir så deppa når jeg drikker alene. Jeg må ut å feste ellers så smaker det ikke. 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Jeg blir så deppa når jeg drikker alene. Jeg må ut å feste ellers så smaker det ikke. Jeg hadde jo samboen her da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.