Gå til innhold

Jeg lurer på

Anbefalte innlegg

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

om jeg skal blande meg en drink eller legge meg? Hva syns du? (Hehe:)

Skrevet

En eller to gjør vel ikke noe. Hvorfor lurer du egentlig. Det er vel opp til deg det, så sant du tåler en drink. Jeg tåler ikke sprit.

Skrevet

hvorfor ikke? En drink er godt. Særlig om du har noen gode ting å blande i. I en regntung sommer, fiff den gjerne opp med en paraply også, og et sånt rødt fruktcoctailbær! natta etter hvert!

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Jeg ville klint til.

Jeg blandet meg ikke noen drink, ble sittende på nettet:) Har dere vært på www.sol.no ? (45+?) Der foregår det visst litt av hvert:)

I går blandet jeg meg en drink, slik:

litt sprit (Finlandia)

litt drinkmix

resten appelsinjuice

vips, der hadde jeg en oransje lekker San Fransisco! Prøv, smaker som sommeren :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blandet meg ikke noen drink, ble sittende på nettet:) Har dere vært på www.sol.no ? (45+?) Der foregår det visst litt av hvert:)

litt sprit (Finlandia)

litt drinkmix

resten appelsinjuice

vips, der hadde jeg en oransje lekker San Fransisco! Prøv, smaker som sommeren :)

Takke meg til en iskald Ringens eller ti! :)

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Takke meg til en iskald Ringens eller ti! :)

Åh, bare fargen på en San Fransisco får tennene til å løpe i vann:) Vil lære å blande "Singapore Sling" også..

Skrevet

litt sprit (Finlandia)

litt drinkmix

resten appelsinjuice

Jeg blir så deppa når jeg drikker alene. Jeg må ut å feste ellers så smaker det ikke.

Gjest mor-til-gutt
Skrevet

Jeg blir så deppa når jeg drikker alene. Jeg må ut å feste ellers så smaker det ikke.

Jeg hadde jo samboen her da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...