Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann har bursdag nå. Han har vært hos pappan sin i to mnd og jeg savner ham :o(

Og det er fire uker til han kommer hjem. Jeg skulle gjerne ha kost meg med ham nå.

Skrevet

Gratulerer til dere begge:-)

Takk skal du ha.

Akkurat nå har jeg helt vondt i magen fordi han er så langt unna. Han er bestandig borte på bursdagen sin. Man burde ikke få barn på denne tiden hvis man ikke blir boende sammen med faren :o(

Skrevet

Gratulerer med dagen..til dere begge..

Skjønner _godt_ at du savner ham!!! Så trist å ikke få feire dagen sammen med ham da...

Er ikke like rettferdig alltid, dette livet..

Du får prøve å fokusere på at han snart kommer hjem igjen!

Skrevet

Du får ringe og gratulere han, og lage skikkelig bursdagsselskap på etterskudd når han kommer hjem! :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen..til dere begge..

Skjønner _godt_ at du savner ham!!! Så trist å ikke få feire dagen sammen med ham da...

Er ikke like rettferdig alltid, dette livet..

Du får prøve å fokusere på at han snart kommer hjem igjen!

Jeg reiser på mandag og dit kunne han ikke være med. Derfor han har vært så lenge borte. Så vi kommer hjem på likt :o)

Skrevet

Du får ringe og gratulere han, og lage skikkelig bursdagsselskap på etterskudd når han kommer hjem! :-)

Eldstemann har bursdag når han kommer hjem så kalas blir det. Vi har bursdager på rad og rekke nå. 5 uker mellom første og siste.

Skrevet

Gratulerer med junior! :)

Takk. Nå har jeg snart ikke småunger lenger :o)

Skrevet

Du er, og vil alltid være hans mor. Dette vet han, og savner deg sikkert like mye, som du savner han.

Min datter reiste på ferie med sin far i går. Det var gråt, og hun syntes det var alllt for lenge og være borte fra meg og stepappa.

Ja, vil du ikke da sa jeg. "Jo hun ville, og skulle ringe meg/oss tre ganger om dagen. Kos deg jenta mi, sa jeg. Det er ille også at en unge skal måtte trues akkurat når det passer den andre. Han har ikke krav på noe, annet enn annenhver helg og 14-dagers ferie.

Vi henter henne når hun ringer, og vil hjem.

Skrevet

Du er, og vil alltid være hans mor. Dette vet han, og savner deg sikkert like mye, som du savner han.

Min datter reiste på ferie med sin far i går. Det var gråt, og hun syntes det var alllt for lenge og være borte fra meg og stepappa.

Ja, vil du ikke da sa jeg. "Jo hun ville, og skulle ringe meg/oss tre ganger om dagen. Kos deg jenta mi, sa jeg. Det er ille også at en unge skal måtte trues akkurat når det passer den andre. Han har ikke krav på noe, annet enn annenhver helg og 14-dagers ferie.

Vi henter henne når hun ringer, og vil hjem.

Jeg tror de har det vanskelig jeg. Helst ville de nok ha oss begge i nærheten. Dustefaren til minstemann flyttet 250 mil unna enda han bodde rett oppi gata og vi hadde hatt ham en uke hver i to år. Og så fra 3 dager før han flyttet.

Og han har trygd og kan bo hvor han vil. Da tenker man mye på ungen :o(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det spørs vel om du hadde blitt helt fortrolig med meg som svigersønn heller. Du vet sannsynligvis litt mer i detaljer om meg enn hva du strengt tatt har lyst til å vite om han som dater dattera di! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det spørs vel om du hadde blitt helt fortrolig med meg som svigersønn heller. Du vet sannsynligvis litt mer i detaljer om meg enn hva du strengt tatt har lyst til å vite om han som dater dattera di! :)

Den kom på feil sted! :)

Skrevet

Det kunne blitt litt pinlig, ja.

Ellers er dattera mi av dem som forteller så kanskje jeg hadde fått vite mer. Uff nei, det hadde vært en kjip setting.

mariaflyfly
Skrevet

Gratulerer med minstemanns bursdag! Tipper det er rart å tenke på at det er 8 år sida du var på sykehuset og fødte han... Sånn sett kan du jo ta deg en øl på Noah's i kveld for å feire deg sjøl. ;o)

Du får trøste deg med at han sikkert savner mamma'n sin en del også. :o)

Skrevet

Gratulerer med minstemanns bursdag! Tipper det er rart å tenke på at det er 8 år sida du var på sykehuset og fødte han... Sånn sett kan du jo ta deg en øl på Noah's i kveld for å feire deg sjøl. ;o)

Du får trøste deg med at han sikkert savner mamma'n sin en del også. :o)

Han savner mamman sin. Han hadde bedt om å få ringe til meg før jeg ringte klokka 10.30.

Jeg har tenkt på ham i hele dag. Det er rart at han også begynner å bli stor.

Skrevet

Graqtulerer med dagen - også til mor!

Skjønner godt at du savner ham nå.

Skrevet

Graqtulerer med dagen - også til mor!

Skjønner godt at du savner ham nå.

Takk skal du ha :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...