Gå til innhold

Forfulgt av et tall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som føler seg forfulgt av et tall?

Selv synes jeg at tallet 3.14 dukker opp hvor det skal være. På klokken, cd-spilleren og TVen. Eery...

Dette tallet er altså tilnærmet lik forholdet mellom en perferfekt sirkels omkrets og diameter. Finner ikke ut av hva dette betyr. Noen ledetråder?

Beste ønsker,

Gjest Big Mac
Skrevet

Hadde vel vært mer bekymret om det aldri dukket opp!

(PS: Du sendte innlegget 42 minutter etter 3:14. 42 er, som de sier, meningen med livet! Ta det som et hint!)

Skrevet

15:02

som er de siste sifrene i telefon-nr'et til eks'en. spesielt på klokker, ja.

Skrevet

PI.

Jøss, ja ja, selv liker jeg tallet seks(x), men det har ingen betydning utenom selve handlingen.

Skrevet

PI.

Jøss, ja ja, selv liker jeg tallet seks(x), men det har ingen betydning utenom selve handlingen.

Pi - men stor i ser jo ut som L.

Jauda.

Gjest mor i juni
Skrevet

11 som i klokka 11-over-et-eller-annet. Klarer aldri å se om det står 11 eller 17, men ved nærmere ettersyn er det som regel 11. Dette skjer hver gang jeg sjekker klokka på videoen. eller, det føles hvertfall sånn! :-)

Gjest alive&kicking
Skrevet

11 som i klokka 11-over-et-eller-annet. Klarer aldri å se om det står 11 eller 17, men ved nærmere ettersyn er det som regel 11. Dette skjer hver gang jeg sjekker klokka på videoen. eller, det føles hvertfall sånn! :-)

da ble du vel mamma klokken 11 den 11. juni også da????

Skrevet

Det virker som om tallene på kontoen og i lommeboka krymper bak ryggen min. Spooky!

Gjest mor i juni
Skrevet

da ble du vel mamma klokken 11 den 11. juni også da????

Nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...