Gå til innhold

Lookfantasic

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Nå har jeg nettopp handlet der....Og jeg er redd for at det kommer til og bli flere kjøp der ifra ja... Med slikt vær som det er idag trengte jeg en aldri så liten oppmuntring som BARE var til meg selv og min velpleie!

De ordnet det slik at de skrev en mindre sum på pakken slik at jeg slipper toll???? Noen som vet? Øh, summen kom nemlig på litt mer en bare 200 hundre...

Har spurt om dette før, men det jeg er styremedlem i foreningen for personer uten kortidsminne....

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva de gjør. Har nemlig også nettopp handlet derfra, så jeg håper å ikke ende opp med et større beløp enn det jeg handlet for ;o)

Skrevet

De skriver ned - har bestilt ganske mange pakker fra LF uten at de har blitt stoppet.

Gjest maiklive
Skrevet

hva er dette for en butikk? ble kjempenyrsgjerrig her, men kunne ikke finne noe nettsiden da jeg søkte på loocfantastic

Gjest www.lookfantastic.com
Skrevet

hva er dette for en butikk? ble kjempenyrsgjerrig her, men kunne ikke finne noe nettsiden da jeg søkte på loocfantastic

kanskje fordi du stava det feil...

Gjest Shira12
Skrevet

kanskje fordi du stava det feil...

Min feil... det var jeg som stava det feil i begynnelsen!

Går litt fort i svingene av og til. Beklager så meget... ;-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...